ورزشی

عصبانیت شدید رونالدو؛ CR7 در فکر جدایی!

خبرهای فوری: به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از شکست یوونتوس برابر آژاکس به شدت عصبانی است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، علیرغم درخشش رونالدو در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر آژاکس و باز کردن دروازه اونانا، در نهایت یوونتوس نیز در لیگ قهرمانان مغلوب رقیب شگفتی ساز شده و با پذیرش شکست ۱-۲ در تورین مقابل آژاکس، وداعی تلخ با این مسابقات داشت.

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس بلافاصله پس از پایان بازی در مورد آینده خود اعلام کرد: “ما مجددا سال بعد برای فتح لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد.”

این جمله نشان می دهد او تمایلی به استعفا ندارد و آندره آنیلی نیز تایید کرد که تصمیمی مبنی بر قطع همکاری با آلگری گرفته نشده است.

[irp posts=”13428″ name=”ترس رونالدو از سفر به آمریکا”]

کوریره دلا اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد رونالدو از آینده خود در تورین اطمینان ندارد و اخباری در مورد احتمال جدایی وی در پایان فصل از یووه منتشر شده است. البته ممکن است این تصمیم ناشی از ناامیدی ستاره پرتغالی از حذف از لیگ قهرمانان و کاهش احتمال فتح جوایز فردی از سوی گرفته شده باشد و شاید با گذشت زمان، ذهن رونالدو آرام تر شود.

در حال حاضر مشخص نیست آیا رونالدو مشتری خاصی دارد یا خیر و به جز منچستریونایتد، در ماه های اخیر اخباری در مورد سرمایه گذاری تیمی روی یک ستاره ۳۴ ساله منتشر نشده است، اما به هر حال گذر زمان آینده رونالدو را مشخص خواهد کرد. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا