ورزشی

فوری: فولاد – العین در ریاض عربستان!

خبرمهم: باشگاه العین از برگزاری دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با فولاد در شهر ریاض خبر داد!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در حالیکه پیش از این اعلام شده بود دیدار فولاد و العین برای انتخاب تیم چهارم گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در اهواز برگزار می شود، حالا باشگاه العین از برگزاری این بازی در ریاض عربستان خبر داد!

صفحه توئیتری باشگاه العین در خبری فوری اعلام کرد که دیدار پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا میان این باشگاه و فولاد ایران در تاریخ یکشنبه ۱۱ آوریل در شهر ریاض عربستان برگزار می شود که زمان دقیق بازی و ورزشگاه محل برگزاری به زودی اعلام می شود.

در حالیکه میزبانی هیچ کدام از گروه های رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به نمایندگان ایرانی واگذار نشد و همچنین میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا به جای ایران به بحرین اعطا شد، حالا آخرین شانس میزبانی تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی نیز از فولاد گرفته شد تا شهر ریاض به عنوان محل برگزاری این دیدار انتخاب شود.

باید دید واکنش باشگاه فولاد و فدراسیون فوتبال ایران نسبت به این مسئله چه خواهد بود. پیش از این اعلام شده بود که دیدار دو تیم در اهواز برگزار می شود و حتی مسئولان فولاد در پی آماده سازی ورزشگاه فولاد آرنا برای برگزاری این دیدار بودند./ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا