ورزشی

ماجرای دعوت زاهدی به تیم ملی فوتبال اوکراین؛ زاهدی: اولویتم ایران و پرسپولیس است/ امیدوارم روزی با سرخ‌ها قهرمان آسیا شوم

خبرمهم: مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، شهاب زاهدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین در مورد احتمال بازی برای تیم ملی اوکراین، اظهار داشت: در این زمینه صحبت‌هایی مطرح شده است اما اولویت اصلی من تیم ملی ایران است. در حال حاضر از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم و در بهترین شرایط قرار دارم. هر موقع نیاز باشد با تمام وجودم به تیم ملی خدمت می‌کنم.

با اللهیار بیرون از زمین فوتبال هم رابطه خوبی دارم

او در خصوص بازی در تیم زوریا لوهانسک و همبازی شدن با اللهیار صیادمنش، اظهار داشت: خیلی خوشحال کننده است که ۲ بازیکن ایرانی در یک تیم خارجی حضور دارند. ما حتی بیرون از زمین هم رابطه خوبی با یکدیگر داریم. این موضوع در مسابقات هم به ما کمک می‌کند.

مهاجم زوریا درباره سطح لیگ اوکراین، بیان کرد: به نظرم سطح لیگ اوکراین از لیگ ایران خیلی بالاتر است. اگر بخواهیم لیگ اوکراین با لیگ‌های اروپایی هم مقایسه کنیم، با لیگ روسیه، بلژیک، پرتغال و یونان در یک سطح قرار دارد.

مهمترین پیشنهادی که داشتم از پرسپولیس بود

زاهدی در زمینه اینکه قبل از پیوستن به زوریا از چه تیم‌هایی پیشنهاد داشت، تشریح کرد: ۱۰ پیشنهاد رسمی داشتم. در حال حاضر از جدول لیگ ایران باخبر نیستم اما از ۴ تیم بالای جدول پیشنهاد داشتم. مهمترین پیشنهادی هم که داشتم از پرسپولیس بود.

از رئال سوسیداد و ریوآوه پیشنهاد داشتم

او در مورد اینکه از پورتو یا سویا هم پیشنهاد داشته یا خیر، گفت: پورتو و سویا شایعه بود و پیشنهادی در کار نبود. رئال سوسیداد اسپانیا و ریوآوه پرتغال به دنبال جذب من بودند. از حضور در زوریا خوشحال هستم.

تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی اخیر عملکرد خوبی داشته است

شهاب زاهدی در خصوص وضعیت تیم ملی با دراگان اسکوچیچ، گفت: امیدوارم تیم ملی و فدراسیون فوتبال سیر صعودی طی کنند. تیم ملی چند بازی سخت دارد و دراگان اسکوچیچ قطعا به دنبال کسب بهترین نتایج است. تیم ملی در بازی‌های دوستانه اخیر عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی هم گرفته است. امیدوارم همه چیز به بهترین شکل پیش برود و تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

از درخشش لژیونرهای ایرانی خوشحال می‌شوم

او در مورد درخشش سایر لژیونرهای فوتبال ایران، گفت: خیلی از درخشش ایرانی‌ها خوشحال می‌شوم. این موضوع نشان می‌دهد که ایران چقدر بازیکن باکیفیت دارد. اگر بستر مهیا شود، لژیونرهای فوتبال ایران می‌توانند خودشان را نشان دهند. امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد و سایر بازیکنان ایرانی هم در سطح اول فوتبال اروپا بازی کنند و بتوانیم نه تنها در آسیا بلکه در دنیا افتخار کسب کنیم.

امیدوارم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه اگر به ایران برگردد در کدام تیم بازی خواهد کرد، بیان کرد: در حال حاضر اصلا برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران ندارم اما قطعا به پرسپولیس بازخواهم گشت زیرا باید دینم را به این تیم ادا کنم. امیدوارم بتوانم با این تیم بزرگ قهرمان آسیا شوم اما هنوز باید مسیر طولانی را طی کنم. در حال حاضر دوست دارم برای کشورم در اروپا افتخار آفرینی کنم. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا