ورزشی

پژمان منتظری: بهترین نتیجه را مقابل الهلال می گیریم

خبرهای فوری: مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بدنبال کسب بهترین نتیجه برابر الهلال عربستان هستیم، گفت: برابر این تیم باید با هوش بالا عمل کنیم تا به آنچه می خواهیم، دست پیدا کنیم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، «پژمان منتظری» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و الهلال عربستان اظهار داشت: همان طور که می دانید فردا یک بازی بزرگ میان دو تیم بزرگ آسیاست که عناوین زیاد قهرمانی دارند. بازی سختی است ولی ما برای فردا برنامه داریم.

وی افزود: الهلال نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته است. آنها با جذب چند بازیکن خوب که فوتبالیست های درجه اولی هستند، تیم خود را تقویت کرده اند. آنها بازیکنانی در ترکیب خود دارند که می توانند سرنوشت مسابقه را تغییر دهند.

منتظری تصریح کرد: استقلال همیشه استقلال است و فردا با آمادگی کامل روبه روی حریف خود در زمین قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم شانس خودمان را برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش گروهی به نتیجه ای دست پیدا کنیم و در پایان مسابقه با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.

استقلال ایران از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر به مصاف الهلال عربستان می رود.

الهلال هم اکنون با ۶ امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و استقلال با یک امتیاز، چهارم است. /ایرنا

[irp posts=”14329″ name=”واکنش رامین رضاییان به حمله هواداران پرسپولیس”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا