ورزشی

ساختمان فدراسیون فوتبال و پرسپولیس آزاد شدند/ شستا: ۲ میلیون یورو را گرفتیم

خبرمهم: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می‌گوید فدراسیون فوتبال بدهی دو میلیون یورویی خود به این هلدینگ را به نرخ روز تسویه حساب کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) درباره ادعای فدراسیون فوتبال مبنی بر تسویه حساب بدهی خود به شستا گفت: مجموع مبالغی که به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده بود، از سوی این فدراسیون دریافت کردیم. مجموعا مبلغ دو میلیون یورو مطالبات داشتیم که به نرخ روز پس گرفتیم.

او در واکنش به اینکه بالاخره کمک دو میلیون یورویی خود به فدراسیون برای واریز حقوق ویلموتس را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: ما کمکی که به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش کرده بودیم، عینا دریافت کردیم.

مدیرعامل شستا در حالی از دریافت این دو میلیون یورو به نرخ روز خبر داده که خزانه دار فدراسیون فوتبال حدود ۱۰ روز قبل از افزایش مجموعه پرداختی‌های این فدراسیون به حساب شستا به ۲۵ میلیارد تومان خبر داده که معادل مبلغ دو میلیون یورو در آبان ۹۸ است!

حال معلوم نیست ادعای مدیرعامل این هلدینگ به دریافت دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال به نرخ روز بر چه مبنایی است؛ بر مبنای ارش یورو در آبان ۹۸ (۱۲.۵ هزار تومان) یا ارزش یورو در بهمن ۹۹ (۳۱.۷ هزار تومان).

در عین حال ماجرای بدهکاری فدراسیون فوتبال به شستا از سال گذشته باعث مشکلاتی برای این فدراسیون شده بود چرا که به علت بدعهدی فدراسیون، شستا اقدام به توقیف املاک فدراسیون در آذر ۹۹ و حراج ساختمان فدراسیون فوتبال کرد که در این بین پاس ساختمان باشگاه پرسپولیس هم به این پرونده باز شد چرا که این ساختمان در اسناد رسمی جزو املاک فدراسیون فوتبال است اما با وساطت وزیر ورزش و وزیر تعاون قرار شد به فدراسیون فوتبال تا پایان سال مهلت داده شود و حالا طرفین از تسویه حساب این بدهی خبر می‌دهند. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا