ورزشی

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ – استقلال ۳

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تراکتور پس از شکستی که مقابل صنعت نفت آبادان داشت، در دو دیدار اخیرش ۴ امتیاز از تقابل با شهرخودرو و ذوب‌آهن به دست آورده و اکنون که به مصاف استقلال رفته، به دنبال کسب دومین برد متوالی است تا در امتیاز ۱۹ با این تیم برابر شود و خود را در قامت یک مدعی قهرمانی معرفی کند، اما در آن سوی میدان آبی‌های پایتخت که تنها یک باخت در لیگ بیستم داشتند و با گرفتن یک امتیاز در دربی به تبریز سفر کرده‌اند، امیدوار هستند مثل هشت بازی قبل شکستی نداشته باشند و به برد برسند.

هفته یازدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: ۹۹/۱۰/۲۹ ؛ ساعت ۱۴:۳۰
استادیوم: یادگار امام تبریز/ بدون تماشاگر.
داور: بیژن حیدری/ کمک‌ها: حسن ظهیری و یعقوب حجتی؛ داور چهارم: محمدرضا مدیرروستا/ کمک داوران پشت دروازه: کوپال ناظمی و مرتضی منصوریان/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر.

تراکتور:

محمدرضا اخباری- هادی محمدی(۷۲- محمدرضا خانزاده) -وفا هخامنش- میلاد فخرالدینی(۷۲- اشکان دژاگه)- میثم تیموری(۶۱- احسان حاج‌صفی)- حمید بوحمدان(۸۱- اوکاشه حمزویی)- اکبر ایمانی- سعید مهری(۷۲- محمد قادری)- مهدی تیکدری- مسعود شجاعی- محمد عباس‌زاده

سرمربی موقت: مسعود شجاعی

استقلال:

محمدرشید مظاهری- محمد دانشگر- محمدحسین مرادمند(۶۹- سیاوش یزدانی)- وریا غفوری- محمد نادری- مسعود ریگی- مهدی مهدی‌پور- داریوش شجاعیان(۷۴- فرشید اسماعیلی)- مهدی قایدی- امیرارسلان مطهری- شیخ دیاباته

سرمربی: محمود فکری

اخطار:

تراکتور استقلال
سعید مهری(۵۳) محمد نادری(۱۸)
میلاد فخرالدینی(۶۳) مسعود ریگی(۳۵)
داریوش شجاعیان(۳۶)

شرح گل‌ها:

تراکتور صفر – استقلال ۱ (دقیقه ۳۸: شیخ دیاباته): پاس رو به عقب اشتباه مسعود شجاعی به شیخ دیاباته رسید تا او با دریبل زیدانی و تماشایی از سد وفا هخامنش عبور کند و با شوت زمینی گل اول آبی‌ها را بزند.

تراکتور صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۶۰: مهدی قایدی): اشتباه مدافعان تراکتور توپ را به استقلال رساند که ضربه سر امیرارسلان مطهری و پاس او به مهدی قایدی را این بازیکن در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کرد.

تراکتور صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۶۵: شیخ دیاباته): ارسال مهدی مهدی‌پور از روی کرنر توسط مدافعان تراکتور دفع شد و به داریوش شجاعیان رسید که او با فریب دو بازیکن حریف توپ را به سمت راست زمین برد و به قایدی رساند که پاس در عرض او به دیاباته و ضربه چیپ این بازیکن تبدیل به گل سوم آبی‌ها شد.

تراکتور ۱ – استقلال ۳ (دقیقه ۸۰: محمد عباس‌زاده): پاس رو به جلوی اکبر ایمانی و در ادامه پاس سرضرب و در عمق مسعود شجاعی به پشت مدافعان استقلال در شرایط خوبی به محمد عباس‌زاده رسید تا او در موقعیت تک به تک با مظاهری با شوت زمینی گلزنی کند.

لحظات حساس:

دقیقه ۹: نفوذ خطرناک قایدی از سمت چپ محوطه جریمه تراکتور و ارسال کوتاه او را دیاباته نتوانست استفاده کند و ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۴: ارسال توپ از جناح راست زمین فرصت جدی برای استقلال به وجود آورد که شوت قایدی تنها یک کرنر به سود این تیم به همراه داشت؛ البته در این صحنه قایدی معتقد بود توپ به دست مدافع تراکتور برخورد کرده است.
دقیقه ۱۴: سانتر خطرناک مهدی‌پور را مهاجمان استقلال نتوانستند استفاده کنند تا توپ با عبور از روی سر آنها و دستان اخباری به بیرون برود.

دقیقه ۲۹: تیموری ارسال دقیقی از جناح چپ به مقابل دروازه استقلال فرستاد که ضربه پای چپ عباس‌زاده ثمری نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شوت پای چپ مهری از پشت محوطه جریمه دقت و قدرت لازم را نداشت و در دستان مظاهری جای گرفت.
دقیقه ۵۵: دیاباته قصد داشت با چرخش و شوت پای چپ گلزنی کند که ضربه او توسط اخباری جمع شد.

دقیقه ۶۲: شوت فنی سعید مهری با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۶۴: ارسال خطرناک مهدی‌پور و دفع ناقص اخباری نزدیک بود کار دست تراکتور بدهد که توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۷۴: حاج‌صفی موقعیت خوبی برای عباس‌زاده به وجود آورد که شوت پای چپ بی‌دقت او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۷۶: سانتر حاج‌صفی از جناح چپ به بعد از تیرک دوم و ضربه خانزاده به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: شوت ناگهانی دیاباته با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.

دقیقه ۸۴: شوت عباس‌زاده از داخل محوطه جریمه را مظاهری با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۷ :بابک مرادی و متین کریم زاده به جای ۲ بازیکن استقلال وارد زمین شدند.

دقیقه ۸۸ :حمله بابک مرادی روی دروازه تراکتور توسط بازیکنان حریف مهار شد.

دقیقه ۹۰ :۶ دقیقه وقت اضافی از سوی داور بازی اعلام شد.

دقیقه ۹۱ :ضد حمله بازیکنان استقلال روی دروازه تراکتور مهار و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۳ :ضربه محکم اشکان دژاگه با برخورد به بازیکن استقلال به بیرون هدایت شد.

دقیقه ۹۴ :شوت بازیکن تراکتور روی دروازه استقلال به بیرون رفت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا