ورزشی

سیلی هادی ساعی به دبیر سازمان لیگ

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در حاشیه رقابت‌های لیگ تکواندو، هادی ساعی قهرمان جهان و دارنده سه مدال المپیک بعد از اینکه وارد سالن مسابقات شد، مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو به حاضران اعلام کرد که این قهرمان ارزنده جهان و المپیک وارد سالن شده است.

 ولی بعد چند لحظه صدای سیلی و سپس فحاشی هادی ساعی در فضای سالن پیچید که روی سر یک نفر فریاد می‌کشد که چرا اسم مرا دیر اعلام کردی!

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب با حواشی مختلفی از جمله درگیری هادی ساعی با دبیر سازمان لیگ همراه بود.

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در گروه ب از صبح امروز در خانه تکواندو آغاز شد. در جریان دیدار دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و پارسیان البرز و در حالی که تا پایان مبارزه هفتم، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف پیش بود، کادر فنی این تیم اعلام کرد از آرمین هادی پور به دلیل احساس درد این ملی پوش المپیکی استفاده نمی کند و صفرخانلو جایگزین او خواهد شد.

مسئولان تیم پارسیان البرز نسبت به این تصمیم معترض شدند و اعلام کردند نتیجه مبارزه باید در غیاب هادی پور به سود پارسیان البرز شود اما در نهایت در حالی که طبق مقررات نباید تغییری در نفرات پس از شروع مبارزه تیم ها ایجاد شود، امیررضا صفرخانلو جایگزین هادی‌پور شد و مقابل محمد سیفی با نتیجه ۲۶ بر ۸ به برتری رسید تا دانشگاه آزاد به پیروزی ۵ بر ۳ برسد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در سالن حضور نداشت و یکی دیگر از اعضای کادر فنی نظاره گر رقابت ها بود.

هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی تکواندو برای مشاهده رقابت های بعد از ظهر در سالن حاضر شد اما پس از دقایقی با مصطفی بابایی دبیر سازمان لیگ مشاجره کرد و کارشان به درگیری فیزیکی کشیده شد که در نهایت با وساطت اطرافیان غائله پایان یافت. /عصرایران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا