ورزشی

رقابت داغ در غیبت کفاشیان و تاج

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  دیروز آخرین مهلت ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون بدون رئیس بود که اتفاقا روز شلوغی بود. ثبت‌نام کاندیداها که ۱۴ دی آغاز شده بود دیروز به پایان رسید و بیشترینثبت‌نام هم برای روز پایانی بود و انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخت رئیس و اعضای هیئت رئیسه ۴ سال آینده این فدراسیون روز ۱۰ اسفند و طبق اساسنامه جدید برگزار خواهد شد. از قبل هم مشخص بود که چهره‌های اصلی ثبت‌نام را به روز آخر موکول می‌کنند؛ هرچند خبر ثبت‌نام علی کریمی، پیشکسوت پرسپولیس در روزهای گذشته حسابی سر و صدا کرده بود و واکنش‌های متفاوتی در پی داشت. در روز پایانی ثبت‌نام برای حضور در انتخابات رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، گزینه‌های ورزشی و غیرورزشی با حضور در محل این فدراسیون مدارک خود را تحویل دادند. این در حالی بود که چند نفر از جمله هدایت ممبینی و حیدر بهاروند، مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال روزهای گذشته ثبت‌نام کرده بودند. نکته جالب غیبت علی کفاشیان و مهدی تاج، روسای پیشین فدراسیون فوتبال بین کاندیداها برخلاف ادعای آن‌ها برای حضور در انتخابات بود. همچنین محمدحسین قریب، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال هم که از او به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال یاد می‌شد انصراف داد تا درنهایت شاهد حضور ۶ نفر برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال باشیم. 

حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال اولین نفری بود که برای تصدی پست ریاست ثبت‌نام کرده بود؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، منصور قنبرزاده و شهره موسوی را به عنوان نواب اول و دوم و نایب‌رئیس بانوان معرفی کرد.

 علی کریمی، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی که قبلا حضورش را اعلام کرده بود برای ریاست نام‌نویسی کرد و مهدی مهدوی‌کیا را به عنوان نایب‌رئیس اول، سعید دقیقی را به عنوان نایب‌رئیس دوم و فاطمه علیپور را به عنوان نایب‌رئیس بانوان معرفی کرده است.  شهاب‌الدین عزیزی‌خادم که پیش از این در تیم حیدر بهاروند به عنوان نایب‌رئیس معرفی شده بود، روز پنج‌شنبه با حضور در فدراسیون فوتبال برای ریاست نام‌نویسی کرد. عزیزی‌خادم دیروز برای نایب‌رئیسی بهاروند ثبت‌نام کرد. ترکیب او و حیدر بهاروند شبیه هم است و منصور قنبرزاده در تیم هر ۲ نفر حضور دارد.  کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک که پیش از این سابقه حضور در این فدراسیون در دوران کمیته انتقالی را داشت برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرد. در مورد ترکیب تیم او برای اداره فدراسیون عنوان شده که غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی و پریا شهریاری را به عنوان نواب رئیس انتخاب کرده است. نکته جالب درباره هاشمی این است که او چندی پیش گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال بود اما قبول نکرده بود و حالا با ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد علت آن چه بوده است.   مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس، استیل‌آذین و تراکتور برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد. آجورلو در دوره قبل هم برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرد اما موفق به کسب آرا لازم نشد. آجورلو؛ حسن نصراصفهانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت‌نفت را به عنوان نایب‌رئیس اول و سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ را به عنوان نایب‌رئیس دوم معرفی کرده است. محمدیان پیشنهاد آجورلو، برای نایب‌رئیسی بانوان است. همچنین گفته می‌شود فریبا محمدی نیز به عنوان مسئول کمیته بانوان به مجمع معرفی خواهد شد.  در آخرین ساعات ثبت‌نام یک روحانی به نام ستار عبدی‌پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی انجام داده و نویسنده کتاب‌های دیپلماسی فرهنگی در فوتبال و فوتبالیست‌های آسمانی بوده برای ثبت‌نام ریاست این فدراسیون وارد ساختمان خیابان سئول شد و ثبت‌نام کرد. او حتی اسم نوابش را هم نگفت!

در پایان نام اسامی زیر برای حضور در هیئت رئیسه ثبت شد تا دهم اسفند با هم رقابت کنند.   

کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه: فریدون اصفهانیان، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، بیت‌ا… رضایی، مدیرعامل سابق سایپا، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس‌جنوبی جم، مهرداد سراجی، مدیرعامل سایپا، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان، سعید نجاریان، مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری، محمد جواهری، مدیرعامل گل‌گهر سیرجان، سعید عباسی، مدیرعامل آلومینیوم اراک، امیرحسین محتشم، رئیس هیئت بوشهر، حسین باجیوند، رئیس هیئت قزوین، طهمورث حیدری، چهارمحال‌وبختیاری، احسان اصولی، رئیس هیئت خراسان رضوی، نیما نکیسا، دروازه‌بان سابق تیم ملی، هدایت‌ا… ممبینی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون، صادق درودگر، رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون، حسین زرگر، کارشناس داوری، احمدرضا براتی، رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون، میرشاد ماجدی، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون، رسول فروغی، کمک‌داور پیشین فوتبال، خداداد افشاریان، داور پیشین فوتبال، بهنام ابوالقاسم‌پور، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون، شهامت عباسی، نایب‌رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، امین نوروزی، معاون پیشین پزشکی باشگاه استقلال، توحید سیف‌برقی، عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی فوتبال ایران، علی طاهری، جواد ششکلانی، رئیس هیئت آذربایجان شرقی، مسعود مرادی، داور بازنشسته فوتبال، داود رفعتی، داور بازنشسته فوتبال، حمیدرضا مهرعلی، علی علیزاده، بازیکن پیشین فوتبال ایران، حسن کامرانی‌فر، کمک‌داور بازنشسته فوتبال، محسن ترکی، داور بازنشسته فوتبال، علیرضا کهوری، کمک‌داور بازنشسته فوتبال، سعید نحوی، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس. /خراسان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا