ورزشی

حکم ۵ سال زندان در انتظار ستاره رئال

خبرمهم: کریم بنزما باید به زودی در دادگاهی در فرانسه پاسخگوی اتهامش در قضیه باج خواهی از متئو والبوئنا باشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، روز گذشته بود که اعلام شد دادستانی ورسای به وکیل کریم بنزما اطلاع داده است که این بازیکن باید در دادگاه حاضر شده و پاسخگوی اتهامش باشد.

 کریم بنزما به مشارکت در باج خواهی از متئو والبوئنا ستاره سابق مارسی و تیم ملی فرانسه است.

قضیه به سال ۲۰۱۵ بر می گردد وقتی دو فرد با در اختیار داشتن یک ویدیوی خصوصی از متئو والبوئنا ستاره ملی پوش وقت مارسی و تیم ملی فرانسه از وی اقدام به باج خواهی کردند. این دو نفر با یکی از دوستان کودکی کریم بنزما تماس می گیرند تا ستاره رئال در این زمینه واسطه شود.

بنزما در یکی از اردوهای تیم ملی فرانسه قضیه را به گوش والبوئنا می رساند و پس از فاش شدن داستان، پای کریم بنزما نیز به پرونده باز شد. او به همین دلیل در اواخر سال ۲۰۱۵ یک شب را در کلانتری ورسای تحت بازداشت بود و سپس وکلای او هر چه تلاش کردند موفق به تبرئه او نشدند.

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، اگر اتهامات کریم بنزما به اثبات برسد، ستاره رئال مادرید ممکن است حکم ۵ سال زندان را دریافت کند با این حال بنزما هرگز راهی زندان نمی شود چرا که طبق قانون و به این دلیل که او تاکنون جرمی مرتکب نشده، می تواند هزینه معادل روزهای زندانش که ۷۵۰ هزار یورو خواهد شد را پرداخت کند.

حضور کریم در دادگاه اما به شهرت و اعتبار او لطمه زیادی خواهد زد؛ ضمن اینکه ممکن است روی روحیه او برای بازی در بالاترین سطح فوتبال دنیا هم اثری منفی داشته باشد. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا