ورزشی

درگیری عجیب رونالد کومان با نیمکت یوونتوس

خبرمهم: سرمربی بارسلونا امشب در کنار زمین بی قرار بود و با نیمکت نشینان یوونتوس هم دچار تنش شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، بارسلونا امشب در دیداری حساس با سه گل در نوکمپ مغلوب یوونتوس شد. بدتر اینکه دو گل یووه را هم رونالدو به ثمر رساند تا خاطره ای تلخ تر از این شکست به یاد بماند.

دقیقه ۱۳ بازی رونالدو از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند. روی این صحنه، رونالد کومان سرمربی بارسابه شدت اعتراض داشت و معتقد بود پنالتی رخ نداده است. پنالتی پس از بررسی وی ای آر تایید شد تا شادی نیمکت نشینان یووه مضاعف شود. در این لحظه تنشی کوچک بین سرمربی   بارسا و نیمکت یووه رخ داد.

در نیمه دوم و زمانی که پس از بررسی وی ای آر داور برای دومین بار به سود یوونتوس اعلام پنالتی کرد، نیمکت نشینان یوونتوس به داور معترض بودند که باید به کلمنت لنگله کارت زرد دوم را نشان بدهد و او را اخراج کند. این اتفاق هم خشم کومان را باعث شد و او با نیمکت یوونتوس برای دومین بار دچار تنش شد. در این بین ژست های پائولو دیبالا هم در نوع خود جالب بود.

طبق ادعای آاس، رونالد کومان به داور گفته است:« دوستان خوبی در ایتالیا داری»؛ جمله ای که قطعا برای او جریمه در پی خواهد داشت.

کومان در نشست خبری پس از بازی و در مورد درگیری اش با نیمکت یووه گفت:« درخواست کار زرد برای حریف خوب نیست و در فلسفه من جایی ندارد. یوونتوسی ها به داور می گفتند باید به لنگله کارت زرد دوم را نشان دهد که حرکت درستی نبود.» /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا