ورزشی

فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران/ پرسپولیس در قطر تنها نمی‌ماند

خبرمهم: دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران در نیمی از ظرفیت استادیوم برگزار خواهد شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، با تصمیم مشترک AFC و کمیته محلی برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا با حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

ایرانیان مقیم قطر نیز می‌توانند طبق پروتکل‌های اعلامی برای حمایت از پرسپولیس بلیت این بازی را تهیه کنند و در استادیوم الجنوب از نماینده ایران در فینال حمایت کنند. قرار است برای فینال جام امیر که ۱۸ دسامبر در استادیوم الریان برگزار می‌شود تا چهارمین استادیوم جام جهانی ۲۰۲۲ افتتاح شود، ۵۰ درصد ظرفیت استادیوم بلیت‌فروشی انجام شود و طبق همین پروتکل‌ها برای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز بلیت فروشی صورت بگیرد.

تمامی تماشاگرانی که برای فینال امیر کاپ و لیگ قهرمانان آسیا قصد حضور در استادیوم‌ها را دارند، باید تست کرونا بدهند و طبق اطلاعات ثبت شده آنها در صورت منفی بودن تست کرونا بلیت به آنها فروخته می‌شود. طبق اطلاعات کانال فوتبال آسیایی در قطر، برای ورود به استادیوم‌ها نیز بار دیگر وضعیت افراد با اپلیکیشن‌هایی که داشتن آن در قطر اجباری است و وضعیت سلامت افراد را نمایش می‌دهد، کنترل خواهد شد و در صورت سبز بودن وضعیت اجازه حضور در استادیوم داده می‌شود. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا