ورزشی

جانشین بیرانوند از اروپا می‌آید / جدایی بیرو جدی شد

خبرهای فوری: دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان در پایان فصل از جمع سرخپوشان تهرانی جدا می‌شود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری،  شنیده می‌شود علی رضا بیرانوند در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران اضافه می‌شود و ازتیم فوتبال پرسپولیس جدا خواهد شد.

این در حالی است که بیرانوند هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتیکه پیشنهاد قابل قبول از لیگ‌های اروپایی دریافت کند که هم برای خود او و هم برای باشگاه پرسپولیس نفع داشته باشد از ایران می‌رود.

باشگاه پرسپولیس هم در این مورد بی میل نیست که با فروش بیرانوند سود قابل توجهی به جیب بزند و البته در مورد جانشین بیرانوند باید گفت ۲ گزینه نهایی در لیست مدیران باشگاه وجود دارد.

رشید مظاهری که مدت هاست بحث حضورش در تیم پرسپولیس وجود دارد از نهایی‌ترین و جدی‌ترین گزینه‌های دروازه بانی در پرسپولیس است و از سوی دیگر امیر عابدزاده یکی از گزینه‌های دیگر لیت مدیران باشگاه پرسپولیس و شخص برانکو برای قرار گرفتن در دروازه این تیم است.

باید دید بیرانوند در پایان فصل از کدام تیم‌ها پیشنهاد رسمی دریافت می‌کند چرا که تاکنون فقط یک باشگا ترکیه‌ای پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن بیرانوند ارائه کرده است و تا پایان فصل احتمال یک پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس هم وجود دارد. / باشگاه خبرنگاران جوان

[irp posts=”10344″ name=”جواب رد بیرانوند به تیم انگلیسی”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا