ورزشی

آبروریزی استقلال مقابل رقیبانش + عکس

خبرهای فوری: استقلال تهران در اولین گام در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی با شکستی دور از انتظار مقابل الدحیل در قعر جدول گروه C قرار گرفت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری،  استقلال تهران در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر قرار گرفت و در ورزشگاه خانگی این تیم تن به شکست دور از انتظار سه بر صفر داد تا در پایان روز اول این مسابقات در قعر جدول گروه C  این رقابت‌ها قرار بگیرد.

بعد از باخت آبی‌پوشان در قطر مقابل الدحیل، انتقادها و تحلیل‌های زیادی از دلایل باخت شاگردان شفر صورت گرفت. جدا از بحث فنی و نحوه چینش بازیکنان استقلال در زمین توسط شفر، عوامل مهمی که به آن کمتر توجه می‌شودرا باید مورد بررسی قرار داد.

شکست استقلال مقابل الدحیل را اگر بخواهیم از لحاظ زیرساختی تحلیل کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که در مقایسه با تیم‌هایی مثل الدحیل، الهلال عربستان و العین امارات، آبی‌پوشان در زمین‌های خاکی تمرین می‌کنند. تصاویر منتشر شده از زمین تمرینی استقلال در مقایسه با تیم‌های هم‌گروهش را می‌توان نمونه بارز آبروریزی و اختلاف فوتبال باشگاهی در ایران و کشورهای متمول حوزه خلیج فارس دانست.

زمینزمین تمرین تیم‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا

برای تیمی مثل استقلال که دو بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را یدک می‌کشد و در مجموع چهار بار موفق شده به فینال آسیا صعود کند، نداشتن یک زمین تمرین، به معنای واقعی کلمه یک آبروریزی شرم‌آور محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را در عدم موفقیت این تیم در سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا بی تاثیر دانست.

چندین سال است که فوتبال ایران در رده ملی در صدر رنکینگ آسیا قرار دارد و به واسطه نتایج خوبی که گرفته، فوتبال ایران را به عنوان یکی از قدرت‌های مثال زدنی در آسیا می‌شناسند. اما مشکلات زیر ساختی و محدودیت‌های مالی و کمبود منابع درآمد زا در بخش ورزش ایران و فوتبال ایران باعث شده همیشه از این جهت نسبت به کشورهای دیگر آسیایی در پایین‌ترین رده‌ها قرار بگیریم.

این موضوع زمانی پررنگ‌تر می‌شود که تیم‌های فوتبال باشگاهی ایران در مصاف‌های رو در رو با باشگاه‌های متمول عربی و آسیای شرقی به دلیل کمبود زیرساخت‌ها و البته به صورت مشخص نداشتن زمین تمرین با کیفیت از حریفان خود شکست می‌خورند.

[irp posts=”12498″ name=”4 غایب استقلال برای بازی مقابل نفت مشخص شدند”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. چقدر اکیپ خبر فوری مخصوصاً ورزش فوری پست و حقیرید که درباره استقلال این چنین تیتر میزنید
    واقعاً شما روی خبرگزاری های زردرو سیاه کردید از بس وقیح هستید و مغرضانه در مورد استقلال تیتر می زنید.
    میدونم که کامنت منو سانسور می کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا