ورزشی

ایجنت بیل: گرت در تابستان از رئال مادرید جدا نمی‌شود؛ هوادارانی که از او انتقاد می‌کنند باید بر پاهایش بوسه بزنند!

خبرهای فوری: این دفاعیات بارنت اگرچه برای ایفای نقش مدیر برنامه‌ای خودش است اما شاید اثر معکوسی در هواداران رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، جاناتان بارنت، ایجنت گرت بیل به دفاع از موکلش در برابر انتقادات هواداران رئال مادرید پرداخت.

بیل که گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید محسوب می‌شود، در ششمین فصل حضورش در این تیم انتظارات را برآورده نکرده است. بیل البته در فصول قبل هم اگرچه گل‌های بعضا مهمی برای کهکشانی‌ها به خصوص در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند اما آمار و عملکردش در حد و اندازه‌هایی که انتظار می‌رفت، نبود. در این فصل و با جدایی رونالدو، انتظار می‌رفت بیل بار تیم در خط حمله را به دوش بکشد اما این طور نشد. در واقع عملکرد بیل از چیزی که هر سال بوده هم ضعیف‌تر بوده و به گفته مارکا حتی میان او و رختکن تیم اختلاف هم افتاده است.

به گزارش اسکای اسپورتس، جاناتان بارنت، ایجنت بیل درباره این انتقاداتی که از موکلش می‌شود، می‌گوید:

این نسل از هواداران رئال مادرید در سال‌های پیش رو از گل‌هایی که گرت برای این تیم زده صحبت خواهند کرد. خیلی رک بگویم: آنها باید از خودشان خجالت بکشند. گرت لایق بیشترین احترام است. جوری که هواداران رئال مادرید با گرت رفتار می‌کنند، شرم آور است. در شش سالی که بیل در اسپانیا بوده همه چیز را برده است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا به شمار می‌رود. آنهایی که این گونه با گرت رفتار می‌کنند، باید به پاهای او بوسه بزنند!

برخلاف گزارش هایی که رسانه‌های اسپانیایی منتشر می‌کنند، او در مادرید خوشحال است و زبان اسپانیایی‌اش هم به اندازه معقول و پذیرفتنی است. هیچ مشکلی هم بین او و دیگر بازیکنان رئال مادرید وجود ندارد. آنها که این طور چیزهایی درباره بیل می‌نویسند، هیچ شناختی از او ندارند. حتی یک بار هم مکالمه‌ای در باشگاه درباره جدایی بیل صورت نگرفته است. او در این تابستان جایی نمی‌رود. برخلاف چیزهایی که گفته می‌شود، او در رئال خوشحال است و می‌خواهد بماند و باشگاه هم همین را می‌خواهد.

[irp posts=”12135″ name=”مهمانی‌های شبانه کار دست ستاره فوتبال داد + عکس”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا