ورزشی

تست کرونای کریستیانو رونالدو باید ۷ روز قبل از بازی مقابل بارسلونا منفی اعلام شود

خبرمهم: هواداران فوتبال احتمالا باید برای دیدن دوباره مصاف رونالدو-مسی تا بازی برگشت یوونتوس و بارسلونا صبر کنند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شده و فعلا در قرنطینه به سر می برد. گزارش ها می گویند فوق ستاره پرتغالی علائمی ندارد اما به هر حال باید تا منفی شدن تست کرونا، از میادین دور باشد.

به گزارش رومئو آگریستی، برای آنکه کریستیانو رونالدو بتواند مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، باید تست کرونای او حداقل ۷ روز پیش از این دیدار منفی باشد. خطر از دست دادن بازی بزرگ یوونتوس-بارسلونا برای کریستیانو رونالدو وجود دارد. رونالدو قطعا بازی مقابل دیناموکیف را از دست می دهد. این دیدار ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) برگزار می شود و اولین بازی یوونتوس در مرحله لیگ قهرمانان خواهد بود. بازی مقابل بارسلونا و لیونل مسی ۲۸ اکتبر (۷ آبان) خواهد بود.

آگریستی گزارش می دهد طبق پروتکل یوفا، بازیکنانی که به ویروس کرونا مبتلا می شود، برای حضور در یک مسابقه اروپایی باید حداقل ۷ روز پیش از آن دیدار تست منفی داشته باشند زیرا مراحل ارسال آزمایش او و تایید و بررسی یوفا به ۷ روز زمان نیاز دارد.

کریستیانو رونالدو باید این بار با زمان مسابقه بدهد زیرا بازی مقابل بارسلونا ۱۵ روز دیگر برگزار می شود. بنابراین تست کرونای رونالدو باید حداکثر تا چهارشنبه ۲۱ اکتبر منفی باشد. بنابراین هواداران فوتبال شاید برای دیدن دوباره مصاف رونالدو-مسی باید تا دیدار برگشت در ۸ دسامبر صبر کنند. در کنار دیدار مقابل دیناموکیف، رونالدو قطعا بازی مقابل کروتونه و ورونا را هم در سری آ از دست می دهد/طرفداری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا