ورزشی

ورود مجلس به موضوع محرومیت ۶ ماهه مهاجم پرسپولیس

خبرمهم: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از ورود مجلس به موضوع محرومیت مهاجم پرسپولیس در آستانه بازی نیمه نهایی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت که از کنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار می رود که شائبه تکراری دریافت رشوه از عربستان را دامن نزند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، احمد نادری در واکنش به محرومیت مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

« از کنفدراسیون فوتبال آسیا که به ناحق عیسی آل کثیر، بازیکن سرشناس ایرانی را محروم کرده، انتظار می رود خشم میلیون ها طرفدار پرسپولیس را برنیانگیزد و شائبه تکراری دریافت رشوه از عربستان را دامن نزند. مجلس با فوریت به این موضوع ورود خواهد کرد.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر مهاجم تیم پرسپولیس را به مدت ۶ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد و محرومیت او از اکنون قابل اجراست. این تصمیم به دلیل شادی بعد از گل آل کثیر در دیدار برابر پاختاکور گرفته شده است؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این تیم به این رای اعتراض خواهد کرد تا محرومیت کاهش پیدا کند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا