ورزشی

فرصت طلایی برای استقلال؛ الاهلی بدون ستاره اسبق چلسی و گلزن سوری

خبرمهم: تیم فوتبال الاهلی بدون ستاره‌های اصلی خود به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امروز(چهاشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه باید به دیدار الالی عربستان برود.

شاگردان مجید نامجو مطلق برای صعود می بایست از سد حریف خود بگذرند تا همچنان شانس داشته باشند در غیر این صورت قطعا از رسیدن به دور یک هشتم نهایی بازمی‌مانند.

نکته جالب و مثبت به وجود آمده برای استقلال این است که حریف عربستانی با ۶ امتیاز، سرگروهی خود را قطعی کرده و تحت هر شرایطی جایگاه نخستش با خطری مواجه نمی‌شود. از طرفی الاهلی باید سه روز بعد از این مسابقه در مرحله دوم به مصاف یکی از ۲ تیم پاختاکور ازبکستان و یا الهلال عربستان برود و همین مساله باعث شده تا ولادان میلویویچ، سرمربی الاهلی به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد.

در نشست خبری پیش از بازی هم این سرمربی یوگوسلاو گفت: تیم جوانی دارم که نفرات با استعدادی در آن حضور دارند و آینده فوتبال عربستان هستند به آنها فرصت خواهم داد تا در مقابل تیمی چون استقلال به میدان بروند. من در تمرینات روی پیروزی برنامه‌ریزی می‌کنم و نگران این نیستم که نتیجه بازی ما چه اهمیتی برای سایر تیم‌ها (الشرطه) دارد. ما تلاش می‌کنیم تا خودمان به پیروزی برسیم و برنده از زمین خارج شویم نه دیگران.

این جمله‌ها نشان می‌دهد الاهلی بدون بازیکنانی چون مارکو مارین(بازیکن سابق چلسی و تیم ملی آلمان)، عمر السوماه، لوکاس لیما و الویس ساریچ و حتی چند بازیکن بومی خود به میدان برود. الاهلی در این مسابقه منطقا باید به بازیکنانی میدان بدهد که کمتر بازی کرده‌اند. این در کنار اینکه فرصتی عالی برای استقلال است می‌تواند خطرناک هم باشد چرا که نفراتی که وارد زمین می‌شوند انگیزه زیادی برای نشان دادن خودشان دارند.

باید دید شاگردان مجید نامجو مطلق در عمل چه نمایشی را خواهند داشت./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا