ورزشی

سپاهان صفر – العین صفر/ تیم نویدکیا بدون گل زده حذف شد

خبرمهم: تیم فوتبال سپاهان در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر العین به تساوی رسید تا دیگر شانسی برای صعود از این مرحله نداشته باشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم فوتبال سپاهان در دیداری از مرحله گروهی لیک قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در دوحه قطر برابر العین امارات قرار گرفت. این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه سپاهان ۴ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و دیگر شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارد. در سه مسابقه‌ای که سپاهان با هدایت محرم نویدکیا بعد از شروع مجدد مسابقات برابر النصر (دو بازی) و العین برگزار کرده، زردپوشان موفق نشدند گلی به ثمر برسانند.

نیمه نخست

سپاهان این مسابقه را با ترکیبی متفاوت از دو بازی قبلی‌اش آغاز کرد و نویدکیا تصمیم گرفت به نفراتی مثل محمد کریمی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی از ابتدا میدان بدهد.

روش بازی سپاهان در این بازی تقریبا مشابه بازی اولش با النصر بود و زردپوشان دفاع را از نیمه خودی شروع می‌کردند. سپاهان برای امیدوار ماندن به صعود از این گروه باید برابر العین پیروز می‌شد اما این مساله باعث نشد آن‌ها به آب و آتش بزنند. تعداد پاس‌های متوالی سپاهانی‌ها به عدد قابل توجهی نمی‌رسید و آن‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

البته بازی بدون موقعیت گل هم نبود و بازیکنان العین در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه چند بار به نزدیکی دروازه سپاهان رسیدند و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردند اما واکنش‌های نیازمند باعث شد دروازه سپاهان بسته بماند.

نیمه دوم

سپاهان با دو تغییر در ترکیبش نیمه دوم را شروع کرد؛ آمدن دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به زمین سر و شکل سپاهان را تهاجمی‌تر کرد و زردپوشان توانستند در ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه یکی دو موقعیت نسبتا خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کنند که در یکی از این صحنه‌ها نزدیک بود با اشتباه مدافع العین دروازه این تیم باز شود.

در ادامه بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه زمین به گردش درآمد. البته العین هم روی یک ضربه ایستاگی به گل رسید اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

این نیمه هم مثل نیمه اول موقعیت‌های زیادی نداشت و دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا النصر و السد از گروه C به مرحله حذفی صعود کنند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، رسول نویدکیا(مهدی کیانی از دقیقه ۷۲)، محسن الغسانی(ابوالفضل عکاشه از دقیقه ۸۱)، رضا میرزایی(دانیال اسماعیلی‌فر از دقیقه ۴۶)، محمد محبی، محمد کریمی، یاسین سلمانی(سروش رفیعی از دقیقه ۴۶)، محمد نژادمهدی، مهدی ترکمان(امید نورافکن از دقیقه ۵۷) و کی‌روش استنلی.

ترکیب العین: خالد عیسی، علی سعید البلوشی، اسماعیل احمد، سوکاسا شیوتانی، احمد برمان، ریان یسلم، اسلام‌خان باویرژان، بندر الاحبابی، سالم عبدالله، کایو کاندو و کودجو لابا.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا