ورزشی

استراماچونی و استقلال رسما منتفی شد

خبرمهم: باشگاه استقلال امروز با ارسال ایمیلی برای فدریکو پاستورلو پرونده بازگشت استراماچونی را بست!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه های آندره آ استراماچونی اعلام کرد که قوانین ایران اجازه نمی دهد، این سرمربی هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

استقلال پرونده برگرداندن آندره آ استراماچونی را بست. درست در روزی که رییس دیوان محاسبات اعلام کرد هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت ورود مربی خارجی به ایران وجود ندارد، باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی اعلام کرد قوانین فوتبال ایران اجازه نمی دهد این سرمربی به کشور برگردد.

باشگاه استقلال در این ایمیل از استراماچونی عذرخواهی و برای او آرزوی موفقیت کرده است. قرار است امشب یا نهایتا صبح فردا باشگاه استقلال متن ایمیل ارسال شده برای سرمربی ایتالیایی را منتشر کند.

دقایقی قبل نیز این مربی ایتالیایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به موضوعات مطرح شده واکنش تندی نشان داد.

استراماچونی در استوری اینستاگرامش نوشت: «امروز من خیلی عصبانی هستم؛ چون به نظر می رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است. من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم، چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است. من عشق شما را احساس می کنم و می خوام که شما بدانید همه چیز ساختگی بوده است. امروز خیلی ناراحت هستم».

این مربی ایتالیایی در شرایطی مذاکره با مسئولان استقلال را به طور کلی تکذیب کرده که مدیران این باشگاه بعد از فینال حذفی از مثبت پیش رفتن مذاکرات حرف زدند و طی روزهای گذشته نیز بارها در مصاحبه های خود روی بازگشت استراماچونی تاکید داشتند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. لعنت بر باعث و بانیش که کمر به نابودی استقلال بستن، آقای سلطانیفر یه روزی باید جوابگوی این ظلم هایی که میکنی باشی

  2. از اول هم مشخص بود دارن با هوادار بازی میکنن هم مدیران استقلال بابت بازگشت استرا و طلف کردن فرصت یارگیری با نظر سرمربی
    هم مدیران پرسپولیس بابت طلب برانکو و بسته شدن پنجره باشگاه
    مقصر اصلی هم وزارت هست که این اشخاص رو میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا