ورزشی

حضور رییس فدراسیون جهانی جودو در دادگاه CAS علیه ایران

خبرمهم: اهمیت دائمی شدن تعلیق جودوی ایران برای فدراسیون جهانی تا جایی است که قرار است، رییس فدراسیون جهانی جودو به همراه دبیر کل این فدراسیون در دادگاه CAS در روز ۲۶ شهریور حضور داشته باشند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  پس از اقدام فدراسیون جهانی جودو در تعلیق جودوی ایران به بهانه عدم رویارویی نمایندگان ایران با ورزشکاران رژیم صهیونیستی، ایران از فدراسیون جهانی به دادگاه CAS اعتراض کرد و قرار است این دادگاه روز ۲۶ شهریور در سوییس برگزار شود.

بر اساس مستندات موجود و لیست اعلام شده، ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو به همراه دبیر کل فدراسیون جهانی جودو در این جلسه مهم حضور خواهند داشت تا نقش خود را در تعلیق دائمی جودوی ایران ایفا کنند.

این دادگاه از ساعت ۸ صبح روز ۲۶ شهریور تا ساعت ۱۶ به طول می انجامد و بر اساس برنامه، ۶ شهود از طرف مقابل شامل سعید ملایی و وحید سرلک ملی پوشان سابق جودوی ایران و محمد منصوری سرمربی سابق تیم ملی به همراه محافظ رییس فدراسیون جهانی، مسئول برگزاری رقابت های جهانی ژاپن و یک شخص دیگر علیه جودوی ایران صحبت کنند.

از ایران نیز ۳ شهود شامل محمدرضا داورزنی معاون وقت وزیر ورزش در زمان برگزاری رقابت های جهانی ژاپن، نصرالله سجادی نماینده کمیته ملی المپیک و مجید زارعیان سرمربی تیم ملی در رقابت های جهانی ژاپن در جلسه دادگاه حاضر خواهند شد.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو نیز به همراه وکیل و دستیار وکیل از سوی ایران در این جلسه حضور دارند.

برای هر شاهد ۲۰ دقیقه وقت اختصاص خواهد داشت که ۵ دقیقه به صحبت هر شاهد اختصاص دارد و ۱۵ دقیقه نیز سوال و جواب از هر شاهد انجام خواهد شد.

نمایندگان ایران در جلسه دادگاه CAS اوایل هفته آینده راهی سوییس می شوند.

رییس فدراسیون جهانی، دبیر کل این فدراسیون و رییس فدراسیون جودوی ایران فقط در دادگاه حاضر می شوند و حق صحبت نخواهند داشت.

یک‌ داور و ۲ سرداور نیز در جلسه دادگاه حضور خواهند داشت.

/ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا