استانیتبریزورزشی

الهامی: بازی‌های جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز/ لیاقت تراکتوری‌ها فینال است

خبرمهم: سرمربی تراکتور گفت: بازی‌های جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز و ما فردا به دنبال همه چیز هستیم و جای ریسکی نداریم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی فردا در مرحله بسیار سختی قرار دارد. قطعا تیمی که به این جایگاه رسیده است تیم ضعیفی نیست و هر دو تیم از تیم‌های خوب کشورمان هستند. نفت مسجدسلیمان تیمی واقعی بوده است و به مجموعه کل نفت مسجدسلیمان و مهدی تارتار تبریک می‌گویم چرا که تیم خیلی خوبی ساخته است و روانه مسابقات کرده است.

او ادامه داد: ما هم شرایط خیلی خوبی داریم و برای این که سهمیه آسیایی را صد درصد کنیم، برای بازی فردا از هر لحاظ آماده‌ایم. بازی‌های جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز و ما فردا به دنبال همه چیز هستیم و جای ریسکی نداریم. با تمام احترامی که برای نفت قائل هستیم، ما هم تراکتور هستیم و چاره‌ای نداریم جز این که فردا بازی را ببریم. شرایط ما شرایط خوبی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بچه‌ها همان چیزی که در بازی‌های قبل انجام دادیم را انجام دهند، به فینال می‌رسیم. هر چند که کار سختی پیش رو داریم ولی امیدواریم که به فینال برسیم.

الهامی با بیان این که جام حذفی جای جبران ندارد و همه چیز در یک بازی مشخص می‌شود، گفت: به همین دلیل ما تمام تمهیدات را در نظر گرفتیم و امیدوارم بازیکنان‌مان همانی باشند که هستند. تا همین‌جا هم خیلی خوب کار کردند ولی مطمئن هستم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود که امیدوارم برنده این بازی تیم تراکتور باشد. لیاقت تراکتوری‌ها این است که بعد از مدت‌ها در فینال باشند. هر چند که خیلی از ناملایمتی‌ها برایش پیش آمده ولی از کمیته داوران و سازمان لیگ خواهشم این است که شرایط به گونه‌ای باشد که تیم ما دوباره متضرر نشوید. قصدم این نیست که جو را خراب کنم و آرزویم این است هر تیمی که مستحقش است پیروز شود و حق به حق‌دار برسد.

او در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: ده روزی است رضا شکاری مصدوم شده است. محرومی را نداریم و ان‌شاءالله که فردا بتوانیم سربلند بیرون بیاییم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا