ورزشی

آ اس: با سناریویی شبیه به کریستیانو رونالدو، مارسلو هم می‌خواهد از رئال مادرید جدا شود

خبرهای فوری: ملاقات اخیر با میگل آنخل سانچز فقط می‌تواند یک هدف داشته باشد: اجازه جدایی!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید قصد دارد با سناریویی مشابه کریستیانو رونالدو، از جمع کهکشانی‌ها جدا شود.

به گزارش AS، مارسلو اخیرا ناراحتی‌اش بابت انتقاداتی که به او می‌شود و تمایلش به جدایی از رئال مادرید در پایان فصل در صورتی که وضعیت فعلی در برخورد باشگاه و رسانه‌ها با وی بهبود پیدا نکند را به سفیدپوشان اطلاع داده است. به بیان دیگر او درست از فرمولی که رونالدو برای جدایی از رئال مادرید استفاده کرد، استفاده کرده است. اینکه ابتدا به خوزه آنخل سانچز به عنوان دست راست پرز اعلام کند که از وضعیتش در باشگاه راضی نیست و درخواست همکاری با او برای جدایی قریب الوقوع کند؛ آن هم بابت پاداش دوران فوق العاده‌ای که در باشگاه داشته است. رئال مادرید با این درخواست رونالدو موافقت کرد و بند آزادسازی‌اش را از ۱ میلیارد یورو به ۱۰۰ میلیون رساند تا یوونتوس او را جذب کند. مارسلو انتظار دارد باشگاه همین کار را در قبال او هم انجام بدهد.

مارسلو و رونالدو اگرچه یکی از آنها در مادرید است و دیگری در تورین اما همچنان رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با هم دارند. در هفته‌های اخیر این مدافع برزیلی از وضعیت نه چندان مطلوبش در مادرید به دوست پرتغالی‌اش گفته است. مارسلو دقیقا می‌داند رونالدو برای جدایی از رئال مادرید چه پروسه و فرمولی را طی کرد و بنابراین ملاقات اخیر او با آنخل سانچز به نظر تنها یک هدف می‌تواند داشته باشد: درخواست جدایی در پایان فصل و راه آمدن باشگاه با او در این قضیه.

مارسلو گام نخست برای جدایی را برداشته است. اگر رگیلون به نمایش‌های خوبش ادامه بدهد و از آن سو مارسلو هم پیشرفت چندانی نداشته باشد، باشگاه هم چندان مخالفتی با فروش اسطوره‌ برزیلی‌اش نخواهد داشت. در حال حاضر جونیور فیرپو از بتیس به عنوان گزینه‌ نخست جایگزینی مارسلو یاد می‌شود. البته باز هم بعید است فلورنتینو پرز به هر پیشنهادی برای مارسلو جواب مثبت بدهد و مطمئنا نمی‌خواهد بهترین دفاع چپ چند سال اخیر دنیا را ارزان بفروشد.

[irp posts=”11255″ name=”یوونتوس به این دلیل کریستیانو رونالدو را جذب کرد!”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا