ورزشی

جزییاتی جدید از طلب سنگین برانکو از پرسپولیس + عکس

خبرمهم: جزییات طلب یک میلیون و 55 هزار یورویی برانکو از پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، پرسپولیس وقت زیادی برای پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق خود ندارد؛ طلبی که یکی از بدهی‌های سنگین باشگاه پرسپولیس در طول سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ در شکایت خود از پرسپولیس درخواست مالیات ۶۷۵ هزار یورویی و دیگر طلب‌های خود را داشت که فیفا با رد درخواست مربوط به مالیات پرسپولیس را به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو محکوم کرد.

برانکو در این پرونده برای حقوق ماهیانه خود از باشگاه پرسپولیس را ۵۲۰ هزار یورو درخواست کرده است که شامل سیزده ماه (کل فصل قبل و یک‌ماه از این فصل) قسمت ۴۰ هزار یورویی است. همچنین قرار است برانکو برای پیش‌پرداخت قرارداد خود (مربوط به فصل قبل) درخواست مبلغ ۲۵۰ هزار یورو از باشگاه پرسپولیس دریافت کند و این مبلغ برای این فصل (۲۰۱۹/۲۰۲۰) ۲۲۰ هزار یورو است. همچنین قسط دوم برانکو برای فصل گذشته ۱۰۰ هزار یورو بوده است که باید پرداخت شود.

این مربی کروات بندی برای کسب سهمیه آسیایی در قرارداد خود داشته است که باتوجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته فعال شده و پرسپولیس در این بخش محکوم به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو به برانکو شده است. برانکو ۱۵ هزار یورو نیز بابت بردهای خود در لیگ برتر دریافت خواهد کرد. 

برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز پاداشی درخواست کرده است؛ این‌گونه که از شواهد مشخص است برانکو بابت حذف الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی مبلغ ۵۰ هزار یورو و برای حذف السد در نیمه‌نهایی مبلغ ۱۰۰ هزار یورو دریافت کرده است.

باتوجه به پرداختی ۵۰۰ هزار یورویی پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس درنهایت محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو شده است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا