ورزشی

بازی فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان/ چهارمین قهرمانی متوالی سرخ ها در شهر اولین‌ها رقم می خورد؟

خبرمهم: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امشب به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امشب (جمعه) تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می‌روند. پرسپولیس در صورت کسب پیروزی در این بازی برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ایران می‌شود. شجاع خلیل زاده غایب بزرگ این دیدار است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند سرخپوشان را همراهی کند.

پرسپولیس با ۵۹ امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ است. سرخپوشان با ۱۱ گل خورده بهترین صاحب بهترین خط دفاع رقابت‌ها بوده و با ۳۷ گل زده دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند. آن‌ها هفته قبل در یک بازی برتر ترمز فولاد خوزستان را کشیدند و با نتیجه یک بر صفر تیم اهوازی را شکست دادند. پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده است و شاگردان یحیی گل محمدی ۶ دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

در سوی دیگر، نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار در فاز دفاعی بسیار خوب عمل کرده است. آن‌ها در این فصل فقط ۱۵ گل دریافت کرده اند. این تیم با ۳۳ امتیاز رتبه هشتم رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار دارد. ۴ بازی از ۶ دیدار اخیر نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

فصل قبل هر ۲ جدال رفت و برگشت پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در بازی رفت هم نفتی‌ها با تک گل علیزاده برنده از زمین خارج شدند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا