اجتماعیسلامتورزشی

از چالش کرونا به عنوان فرصت استفاده کردیم

خبرمهم: رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: وضعیت کنونی عادی نیست اما از چالش جهانی کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کردیم و حتی از هم اکنون برای بازی‌های پارآسیایی ٢٠٢٢ هم برنامه ریزی و اقدام‌های لازم را انجام داده‌ایم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، و به نقل از وزارت ورزش و جوانان،  محمود خسروی وفا در نشست معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با معاون اول رئیس جمهور گفت: چالش بوجود آمده به خاطر کرونا، یک چالش جهانیست، اما سعی کردیم که از آن به عنوان فرصت استفاده کنیم تا جایی که برنامه ریزی کردیم و با وجود تعویق یک ساله پارالمپیک، تمرینات خانگی ملی پوشان ساماندهی شد.

وی گفت: برنامه ریزی برای حضور در پارالمپیک صورت گرفته اما زمان برگزاری این رویداد بدلیل شرایط شیوع کرونا هنوز صد در صد قطعی نیست. اما با این وجود برای حضور در بازی های پاراآسیایی برنامه ریزی و اقدام لازم را صورت دادیم تا از این چالش به بهترین نحو بهره برداری کنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است شرایط کنونی به دلیل کرونا شرایط طبیعی نیست، اما مبنای برنامه ریزی ما بر همین اساس بوده و حتی رصد درمانی ورزشکاران برای حفظ آمادگی ادامه دارد.

خسروی وفا آرامش ایجاد شده در ورزش کشور را هم ستود و آرامش موجود را برای پیشرفت و حرکت توسعه‌ای مهم دانست.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در پایان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها اظهار داشت: شرایط مالی ما نسبت به پارالمپیک ریو بهتر است و فقط نگرانی ما این است که  بدلیل کرونا نتوانستیم در سال جاری در پارالمپیک حضور داشته باشیم اما برنامه ریزی ما برای سال آینده استمرار دارد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا