اقتصادیورزشی

پرسپولیس و استقلال جریمه می‌شوند؟

خبرمهم: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پرسپولیسی ها فرصت دارند با توجه به ابلاغیه دوم CAS تا سه هفته پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، مهدی علی نژاد با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران به دلیل بدهی ها و شکایات صورت گرفته، اظهار کرد: پرسپولیس هنوز حکمی در این رابطه دریافت نکرده است و من نیز جایی چنین مساله ای را ندیده ام، همچنین با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه که صحبت کردم که موضوع مطرح شده را رد کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیسی ها فرصت دارند با توجه به ابلاغیه دوم CAS تا سه هفته پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی تلویزیونی، همچنین در خصوص وضعیت باشگاه استقلال تهران نیز بیان کرد: همانگونه که مدیرعامل باشگاه توضیح داده است باید مبلغی در این زمینه پرداخت شود که بخش عمده آن مهیا شده و تصور می کنم ظرف چند روز آینده بتوانند این پرداخت را بلافاصله انجام دهند.

علی نژاد افزود: زمانی که پرداخت ها انجام شود، پنجره ها باز خواهند شد و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

به گفته وی در مورد پرسپولیس بحث این بود که بررسی ها انجام شود تا اگر سوءنیتی در اخبار منتشر شده در این رابطه وجود داشته مساله از طریق مراجع قضایی پیگیری شود که این مساله به خود باشگاه بستگی دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی و استعفای مهرزاد خلیلیان در راستای شرکت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه فردی که در راس مجموعه قرار دارد احیانا حضورش باعث نشود که تاثیری در آرای افراد داشته باشد، خلیلیان کناره گیری کرد و مسجدی نیز دبیر فدراسیون بوده در این مدت که نگرانی از این بابت نداریم.

علی نژاد ادامه داد: باید بدانیم که در زمینه مقابله با ویروس کرونا در ورزش، در میانه راه قرار داریم و شرایط تغییر جهت نداریم چون به مصلحت ورزش کشور نیست.

وی بیان کرد: سعی می کنیم بلافاصله پس از اینکه مراجع ذی صلاح در خصوص صلاحیت نامزدها اعلام نظر کردند، انتخابات را برگزار کنیم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا