ورزشی

استقلال برای مصاف با صنعت نفت چه بازیکنانی را در اختیار ندارد؟

خبرمهم: تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، افرادی چون محمد بلبلی، هرویه میلیچ، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و مسعود ریگی را در اختیار ندارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم میروند.

استقلال پس از منفی اعلام شدن تست ۵ بازیکن تیمش توانست شرایط بهتری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان پیدا کند و وریا غفوری، فرشید باقری و امیرحسین کارگر از بازیکنانی هستند که میتوانند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند.

پس از اتمام تمرین دیروز (پنج شنبه)، پیش از این بازی، محمد بلبلی به دلیل مصدومیت نتوانست به آبادان برود و همچنین میلیچ به دلیل آماده نبودن شرایط جسمی اش نتوانست تیم را برای این بازی همراهی کند.

همانطور که مشخص است، عارف غلامی و سیاوش یزدانی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، شرایط جسمی خوبی نداشتند اما طبق آخرین اطلاعات موجود، این دو بازیکن وضعیت بهتری پیدا کرده اند و قرار است طی هفته آینده دوباره تست کرونا بدهند در صورت منفی بودن نتیجه شان، به تمرینات آبی پوشان بازگردند.

تنها محروم استقلال در این بازی مسعود ریگی است که به علت سه کارته شدن در بازی مقابل تراکتور در این بازی حضور ندارد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا