اجتماعیسلامتورزشی

افشاگری عجیب بازیکنان استقلال/ وریا قبل از بازی حالت تهوع داشت

خبرمهم: بعضی از بازیکنان استقلال در گفت‌وگو‌های خصوصی و البته به شرط فاش نشدن نامشان تأکید دارند که کاپیتان آبی‌پوشان هفته گذشته در تمرینات بی‌حال بود و حتی گاهی اوقات حالاتی شبیه حالت تهوع نیز داشت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در حالی که جواب آزمایش کرونای چند بازیکن استقلال صبح دیروز مثبت اعلام شد و آن‌ها در قرنطینه قرار گرفتند، خبر‌های رسیده از داخل مجموعه استقلال حکایت از آن دارد که این بیماری چندان هم بی‌نشانه نبود و عده‌ای از اطرافیان تیم به شرایط چند نفر از بازیکنان مشکوک شده بودند ولی هیچ‌کس دستور عدم حضورشان در تمرینات گروهی را صادر نکرد! البته شاید در این رابطه نمی‌توان شخص خاصی را هم مقصر دانست، چون در آزمایشات قبلی جواب همه نفرات منفی بود و حتی یک نفر نیز تست مشکوک نداشت! در همین رابطه عصر دیروز اطلاعات جالب و عجیبی به دستمان رسید که در نوع خود فوق العاده حائز اهمیت است.

حالت تهوع کاپیتان

وریا غفوری از جمله بازیکنان استقلال است که هم‌اکنون به دلیل مثبت اعلام شدن جواب آزمایش در داخل خانه قرنطینه شده است. بازیکنی که ظاهراً از هفته گذشته نشانه‌هایی در وجودش پدیدار شده بود. بعضی از بازیکنان استقلال در گفتگو‌های خصوصی و البته به شرط فاش نشدن نامشان تأکید دارند که کاپیتان آبی‌پوشان هفته گذشته در تمرینات بی‌حال بود و حتی گاهی اوقات حالاتی شبیه حالت تهوع نیز داشت ولی همبازیان او تصور می‌کردند به دلیل فشار تمرینات و گرمای هوای اهواز دچار ضعف بدنی شده است به همین خاطر فکر کسی به سمت کرونا نرفت. البته جواب آزمایش او هم در تست‌های قبلی منفی بود.

بازی با کمک آمپول

نکته فوق العاده مهم و حائز اهمیت در رابطه با کاپیتان استقلال، شرایط این بازیکن در شب قبل از بازی با سایپا بود. خبر‌های رسیده از داخل مجموعه آبی حاکی است غفوری شب پیش از بازی اصلاً حال خوشی نداشت و بدنش دچار ضعف شده بود به همین خاطر برایش آمپول تقویتی مجاز تجویز کردند و کاپیتان آبی پس از تزریق آمپول تقویتی توانایی حضور در میدان را پیدا کرده است. حتی برخی از بازیکنان استقلال معتقدند علاوه بر غفوری، دو نفر دیگر نیز شب قبل از بازی با سایپا بی‌حال بودند ولی بی‌حالی آن‌ها اندازه وریا نبود./خبر ورزشی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. با این اوصاف متاسفانه آقای غفوری در زمان بیماری و بی حالی بدون استفاده از ماسک روزهای زوج به کمپ ناصر حجازی رفت و آمد داشتند؛ ظاهرا پسر ایشان در مدرسه فوتبال استقلال کلاس آموزش فوتبال دارند؛ آیا سایر بچه ها از آلودگی به دور بوده اند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا