سلامتورزشی

استقلال باید با پارس جنوبی بازی کند

خبرمهم: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال می‌گوید شمار بازیکنان و عوامل مبتلا به کرونا در استقلال کمتر از ۲۵ درصد است و باید با پارس جنوبی بازی کند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، پس از مثبت شدن تست کرونای شش بازیکن و دو عضو باشگاه استقلال به ویروس کرونا، این باشگاه خواستار لغو بازی با پارس جنوبی در هفته بیست و سوم لیگ برتر با پارس جنوبی شد.

با این حال، توحید سیف برقی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه “استقلال مدارک پزشکی نفرات مبتلا به کرونا را به این کمیته ارسال کرده” گفت: همکارانم در کمیته پزشکی مدارک ارسال شده را بررسی کردند و با توجه به اینکه این تعداد کمتر از ۲۵ درصد اعضای باشگاه استقلال است، آنها طبق پروتکل باید مقابل رقیب خود بازی کنند.

او همچنین درباره وجود ۱۶ عضو مبتلا به کرونا در فولاد خوزستان گفت: فولاد هنوز مدارک پزشکی خود را ارائه نکرده و نمی‌توانیم درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

سیف برقی همچین با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی بر عهده سازمان لیگ است، گفت: مسئولان سازمان لیگ عهده‌دار برگزاری بازی‌ها هستند. اگر شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در استقلال بیش از ۲۵ درصد بود، خودم اجازه برگزاری بازی را نمی‌دادم اما الان سازمان لیگ می‌تواند هر تصمیمی برای بازی بگیرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا