سلامت

آنچه که شایسته جامعه پزشکی باشد انجام نشده است

خبرمهم: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه که شایسته جامعه پزشکی است هنوز انجام نشده گفت: تصمیماتی که در این راستا اتخاذ می‌شود مناسب نیست و در تلاشیم که مسائل و مشکلات پزشکان را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنچه که شایسته جامعه پزشکی است هنوز انجام نشده گفت: تصمیماتی که در این راستا اتخاذ می‌شود مناسب نیست و در تلاشیم که مسائل و مشکلات پزشکان را رفع کنیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،از اسلام‌آبادغرب، حسینعلی شهریاری امروز در بازدید در پروژه‌های درمانی شهرستان اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: خدارا شاکر و سپاسگزاریم که فرصتی شد تا در استان کرمانشاه به ویژه شهرستان اسلام‌آباد غرب شهرستان شهدای مرصاد حضور یابیم و ازنزدیک مشکلات و مسائل این خطه از سرزمین پهناور ایران اسلامی را ببینیم.

وی عنوان کرد: اگرچه ما نماینده استان دیگری هستیم اما تمام تلاش ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی حل مشکلات کل کشور و استان‌های مختلف است و امیدواریم خداوند در این مسیر راهگشای ما باشد.

شهریاری گفت: همه ما می‌دانیم آنچه که شایسته جامعه پزشکی است هنوز انجام نشده و تصمیماتی هم که در این راستا اتخاذ می‌شود که مناسب نیست و در تلاشیم که مسائل و مشکلات پزشکان را رفع کنیم.

وی افزود: کمیسیون بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای دفاع از مطالبات بحق کادر سلامت می‌کند و با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی رایزنی‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.کمیسیون بهداشت و درمان مطالبات کادر درمان را با تمام توان پیگیری می‌کند.

محسن فتحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در این نشست اظهار داشت: پیگیری مطالبات کادر درمان وظیفه اصلی کمیسیون بهداشت و درمان است و ما با تمام توان مطالبات بحق کادر درمان را که در ایام کرونا شاهد رشادت‌های بی‌بدیل آن‌ها بودیم پیگیری خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: از جمله این مطالبات اصلاح تعرفه‌ها، فوق‌العاده خاص و تبدیل وضعیت نیروها است و انشاءاله با موافقت سازمان برنامه و بودجه هرچه سریعتر پیگیری آن‌ها به نتیجه برسد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا