سلامت

آمار بستری شدگان بیماری کرونا در گیلان روبه افزایش است

خبرمهم: شمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان همچنان رو به افزایش است و اکنون ۲۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند‌.

 شمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان همچنان رو به افزایش است و اکنون ۲۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند‌.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،براساس آخرین اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر ۲۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند؛ لازم به ذکر است که روز گذشته آمار کل بستری‌شدگان کرونایی در استان ۲۱۱ نفر بود.

به گفته فردین مهرابیان ۶۶ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان افزوده شده‌اند و در روزهای اخیر شاهد روند تدریجی افزایش آمار بیماران جدید کرونایی در استان گیلان هستیم.

آمار بیماران کرونایی همچنان در تلاطم است و ۴۷ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان به دنبال وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

طبق آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر ۱۴ شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد کرونایی و ۳ شهرستان ماسال، سیاهکل و لاهیجان در رنگ‌بندی نارنجی به سر می‌برند.

با توجه به اهمیت واکسیناسیون اکنون واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، اسپایکوژن، پاستوکووک، پاستوکووک پلاس، رازی کووپلاس و فخرا در ۴۶۷ مرکز واکسیناسین در استان گیلان تزریق می‌شود و ۲۲۷ مرکز واکسیناسیون نیز در رشت فعال است./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا