اجتماعی

۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد

خبرمهم: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه‌روز گذشته (۹ تا ۱۰خرداد۹۹) ۶۲۵ مورد ابتلای قطعی به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  علی احسان پور ظهر شنبه در رابطه با جدیدترین آمار مبتلایان کووید – ۱۹ در استان خوزستان، بیان کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۹ تا ۱۰ خرداد ۹۹) ۶۲۵ مورد ابتلای قطعی به کووید – ۱۹ در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع بیمار ۶۲۵ جدید، ۴۸۰ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد: با احتساب این ۶۲۵ نفر، کل مبتلایان کووید – ۱۹ در استان به ۱۴ هزار و ۱۵۳ نفر افزایش یافت.

احسان پور اظهار کرد: در حال حاضر ۸۷۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان استان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۲ هزار و ۷۲۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان به ۵۴۷ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تأکید کرد: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام خواهد شد.

بنا به گفته وی، با توجه به اعلام از سرگیری فعالیت ادارات با حضور تمامی کارکنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از ادارات و ارگان‌هایی که روزانه پذیرای تعدادی زیادی از مردم هستند انتظار می‌رود پروتکل‌های بهداشتی را در حداکثر ممکن رعایت شود و مردم نیز در زمان حضور در خارج از منزل، فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند/مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا