اجتماعیاقتصادی

پرداخت وام دو میلیون تومانی به کارگران ساختمانی چه شد؟

خبرمهم: نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی بر ضرورت اطلاع رسانی شفاف در خصوص پرداخت وام دو میلیون تومانی به کارگران ساختمانی تاکید کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، در خصوص پرداخت تسهیلات دو میلیون تومانی به کارگران ساختمانی و حمایت از مشاغل بدون ثبات، اظهار کرد: در حال حاضر اطلاعات موثقی در مورد اختصاص وام دو میلیون تومانی در دست نیست و اطلاع رسانی درستی درباره نحوه دریافت آن صورت نمی‌گیرد. با توجه به اینکه بیمه بیکاری به کارگران ساختمانی تعلق نمی‌گیرد، درخواست ما از مسئولان این است که در صورت هرگونه کمک به کارگران ساختمانی حتما به طور شفاف اطلاع رسانی شود.

وی درباره ارسال پیامک دریافت وام دو میلیون تومانی به برخی از کارگران ساختمانی که وام یک میلیون تومانی یارانه به آنها واریز نشده است،‌ گفت: تاکنون به هیچ کارگر ساختمانی که در ارتباط با وام دو میلیون تومانی به او پیامک ارسال شده باشد، برخورد نکرده‌ایم ولی همه افرادی که متقاضی دریافت کمک یک میلیون تومانی یارانه بودند، این وام را دریافت کردند.

نایب رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی، درباره پرداخت بسته‌های حمایتی و معیشتی به کارگران ساختمانی گفت: خوشبختانه از طریق ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) تعدادی از کارگران این بسته‌ها را دریافت کردند و برخی از تشکل‌های صنفی و انجمن‌های کارگران ساختمانی نیز خودشان وارد عمل شده و بسته‌های حمایتی را در قالب سبد کالایی از خیرین و نهادهای مختلف تحویل گرفته و در مناطق و شهرستانها توزیع کردند.

به گفته وی در مواردی هم بسته‌های معیشتی و اقلام کالایی به همت نهادهای حمایتی از طریق نیروهای بسیج یا کمیته امداد به درب منازل کارگران ساختمانی ارسال و به دستشان رسیده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این وزارت کار از پرداخت وام ۱.۵ تا دو میلیون تومانی به صاحبان مشاغل بی ثبات خبر داده و سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا اعلام کرده بود که این وام به کارگران ساختمانی، رانندگان تاکسیرانی، دستفروشان و کارگران صنوف آسیب دیده از کرونا اختصاص می‌یابد/ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. مملکت بی صاحب پول این ملت بدبخت رو میخورن ای خدا تا کی میخاد اینطور بمونه یه کارگرم نه ماشین دارم نه خونه نه سرمایه هیچ موندیم خودمون و لباسای رو تنمون

  2. تف تواین کاری که ما داریم فقط الکی دلمون خوش بیمه میریزم بیمه ای که هیچی به ما تعلق نمیگیره بعد کل سال بیکارهستیم

  3. فقط حرف و دروغ میگین…. هیچکس نه پیامی داده نه زنگ زده به من…. هیچی هم ندادن به ما…. فقط تا یه چیزم که قرار میشه بدن میدن به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی …. ما آدم نیستیم؟؟؟؟ خود من مستاجرم. ماشین ندارم. حتی ۱ متر زمین خالی هم ندارم.. کارگر ساختمانی هستم.. متاهلم یه بچه دارم.. اوضاع کار هم که معلومه چه خبره… پس انداز بانکی هم ندارم…. اینجور بخواد پیش بره خودمو خلاص میکنم راحت بشم از این زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا