اجتماعیاستانیسلامت

روند افزایشی کرونا در دورود

خبرمهم: فرماندار دورود از روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مجتبی بیرانوند، اظهار کرد: متاسفانه در شهرستان دورود از لحاظ تعداد مبتلایان و شیوع کرونا در وضعیت خوبی نیستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت دورود قرمز است در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا تصمیماتی گرفته شده که لازم‌الاجرا هستند.

بیرانوند تصریح کرد: مصوب شده تا پایان ماه مبارک رمضان مدارس همچنان تعطیل باشند و پس از آن برای بازگشایی تصمیم گرفته می‌شود.

فرماندار دورود با بیان اینکه همچنان شهرداری، دامپزشکی، دهیاران و سازمان‌های مردم نهاد برای ضد عفونی اماکن عمومی و پرتردد اقدام کنند، افزود: ضد عفونی کردن و گندزدایی نیاز است که روزانه انجام شود.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و یا عروسی در دورود ممنوع بوده و ورودی آرامستان‌ها باید مسدود شود.

بیرانوند با بیان اینکه از ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک و دستکش جلوگیری می‌شود، افزود: اگر مدیران قصور کنند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد، چون کرونا شوخی‌بردار نیست.

فرماندار دورود با بیان اینکه متاسفانه برخی از مردم به هیچ وجه رعایت نمی‌کنند، افزود: همین موضوع باعث روند افزایشی شهرستان دورود شده و اگر جلوی آن را نگیریم شرایط بدتر هم خواهد شد که در این راستا به همکاری مردم بیش از پیش نیاز داریم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا