اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

مهدکودک‌های مناطق سفید بازگشایی می‌شوند؟

خبرمهم: رییس ستاد مقابله با بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر مدارس در مناطق سفید بر اساس تصمیم‌ این ستاد بازگشایی شوند، مهدهای کودک نیز برای بازگشایی آماده هستند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، محمد نفریه تاکید کرد: پذیرش کودکان در مهدهای کودک مبتنی بر نظر ستاد کشوری مقابله با کرونا است.

بهزیستی تنها متولی صدور مجوز برای راه‌اندازی مراکز روانشناختی است

 وحیدنیا مدیرکل دفتر امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: سازمان نظام روانشناسی میتواند پیشنهادات خود را در حوزه افزایش مبلغ تعرفه جلسات مشاوره و روانشناسی اعلام کند، سازمان بهزیستی نیز پیشنهادات خود را در این حوزه اعلام می‌کند در نهایت هیات دولت باید مبلغ نهایی را پیشنهاد کند تا قانونی باشد.
وی ادامه داد: هیچ دستگاهی از لحاظ قانونی اجازه صدور مجوز برای راه اندازی مرکز روانشناسی را به جزء بهزیستی ندارد و تنها بهزیستی می‌تواند مجوز صادر کند و در بند ۸ ماده ۵۷ قانون احکام دائمی این موضوع بیان شده و بهزیستی را تنها متولی صدور مجوز برای راه‌اندازی مراکز روانشناختی دانسته است.
وی اضافه کرد: سازمان نظام روانشناسی تنها می‌تواند حدود صلاحیت حرفه‌ای افراد را مشخص کند و پروانه کار برای فرد صادر کند اما اجازه صدور مجوز برای راه‌اندازی مرکز روانشناختی ندارد./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا