اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

وضعیت آب و هوا در ۱۸ اردیبهشت؛ بارش پراکنده در استان‌های شمالی کشور

خبرمهم: سازمان هواشناسی برای استان‌های شمال غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و شمال شرق امروز در بعضی ساعات رگبار باران پیش بینی می‌کند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی  و خروجی مدل ها در روز پنجشنبه در استان های واقع در شمال غرب، دامنه های البرز مرکزی و شمال شرق افزایش ابر، وزش باد شدید موقت و در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

در این روز در استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان کاهش نسبی دما و در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود. روز جمعه در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطق شمال غرب، برخی نقاط غربی استان های واقع در دامنه های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

روز یکشنبه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده در روز شنبه در دامنه های البرز شرقی و شمال شرق نیز رخ خواهد داد. در روز دوشنبه در شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد و در دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز های یکشنبه و دوشنبه کاهش محسوس دما در استان های ساحلی خزر خواهد داد. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج است.

ع

ع

ع

ع

ع

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا