اجتماعیاقتصادیفرهنگی

۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان ساخته می‌شود

خبرمهم: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰ هزار واحد مسکونی با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی در سه سال آینده برای فرهنگیان ساخته می‌شود.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  علی الهیار ترکمن روز یکشنبه درباره تامین مسکن فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه ای برای ساخت مسکن منعقد کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای این تفاهم نامه پیگیری هایی انجام داده که بر این اساس ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای  فرهنگیان چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان راه و شهرسازی کلنگ خورد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای فرهنگیان در استان های کشور مشغول مکان یابی هستیم تا ظرفیت های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در مناطق مختلف و شهرک سازی ها بکارگرفته شود.

الهیار ترکمن درباره اولویت تامین مسکن فرهنگیان عنوان کرد: یک آیین نامه برای اولویت بندی تامین مسکن فرهنگیان آماده شده است و زوج های فرهنگی، فرهنگیان با سابقه و ایثارگر در اولویت تامین مسکن قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن فرهنگیان و اولویت بندی این منازل به درستی توسط آموزش و پرورش مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: تقاضای تمامی فرهنگیان در سامانه تامین مسکن ثبت و اولویت بندی ها انجام شده است، اما باز هم به مرور زمان فراخوان صادر می شود و اولویت بندی ها بر اساس مزیت افراد جا به جا نیز می شود.

ترکمن افزود: ممکن است فردی در مکانی مزیت خود را نیابد و درخواست جا به جایی داشته باشد که تمامی این موارد در فراخوان ها رفع می شود.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود که سامانه مسکن فرهنگیان به آدرس www.maskan.medu.ir برای ثبت اصلاحیه تا ۲۰ اسفند ماه فعال بود./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا