اجتماعیاقتصادی

قیمت پراید ۷ میلیون تومان کاهش یافت/آخرین قیمت‌ها در بازار

خبرمهم: با افزایش تعداد فایل های فروش خودرو در اولین روز هفته، قیمت ها در بازار خودرو تا حدی تعدیل شد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، در حالی که در هفته گذشته قیمت‌های اعلامی برای فروش پراید ۱۱۱ تا ۷۵ میلیون تومان پیشروی کرده بود، امروز در فایل‌های اعلامی قیمت بسیاری از آگهی‌دهندگان تا مرز ۶۸ میلیون تومان عقب نشینی کرد.

 بسیاری از فعالان بازار این نوسان را تحت تاثیر اعلام خبر خروج پراید ۱۱۱ از چرخه تولید در کشور می‌دانند و معتقدند تاثیر ناشی از این شوک در حال تخلیه است.

 بر این اساس بررسی‌های صورت گرفته حکایت از آن دارد که بهای اعلامی برای سایر مدل‌های پراید نیز بین ۳ تا ۴ میلیون تومان کاهش یافته است. سایپا ۱۵۱ که در هفته گذشته تا ۷۶ میلیون تومان پیشروی کرده بود، این هفته تا مرز ۷۱ میلیون تومان عقب نشسته است.  قیمت اعلامی برای تیبا رینگ آلومینیومی نیز ۷۸میلیون تومان گزارش شد.

پراید

ساینا ۸۷ میلیون تومان و چانگان ۲۸۷ میلیون تومان قیمت خوردند. همچنین بهای فروش سمند ال ایکس ۱۱۲ میلیون و سمند EF۷ برابر با ۱۲۴ میلیون تومان گزارش شد. فعالان بازار بهای دنا تیپ ی را ۱۶۵ میلیون تومان اعلام کردند که کاهش قابل توجه را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد. این خودرو هفته گذشته تا مرز ۱۷۰ میلیون تومان پیشروی کرد.

پژو ۴۰۵ دوگانه سوز نیز ۱۱۸ و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۱۲۱ میلیون تومان اگهی شدند.

 فعالان بازار می گویند حجم خرید و فروش به شد پایین است و با آغاز به ار فعالان بازار خودرو و نمایشگاه داران رفته رفته شمار عرضه کنندگان خودرو به بازار در حال افزایش است. مهمترین دلیل رشد قیمت خودرو در ماه های اخیر افزایش نرخ ارز و پیش بینی رشد قیمت خودروی تحویل کارخانه اعلام شده است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا