اجتماعیاقتصادی

التهابی در بازار طلا و جواهر وجود ندارد

خبرمهم: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز کاهش جزئی قیمت طلا را داشتیم و التهابی در بازار وجود نداشت.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار طلا و جواهر، گفت: امروز مانند هفته گذشته شاهد روال عادی قیمت طلا و سکه بودیم و نوسانی در بازار وجود نداشت.

او بیان کرد: امروز داد و ستد اندکی وجود داشته است اما این داد و ستد معمولی بود. کاهش جزئی قیمت طلا را داشتیم و التهابی در بازار وجود نداشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به آخرین وضعیت قیمت طلا و سکه در بازار، تشریح کرد: امروز یک گرم طلای ۱۷ عیار آب شده ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، طلای ۱۸ عیار ۶۳۷ هزار تومان معامله شده است.

محمدولی گفت: امروز هر قطعه سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، سکه یک گرمی نیز ۹۷۰ هزار تومان و هر اونس جهانی طلا هزار و ۷۰۳ دلار معامله شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به بازار طلا در ماه رمضان، گفت: هر ساله در ماه رمضان قیمت طلا و سکه کاهش می یابد چرا که داد و ستد ها کم است اما امسال مانند هر سال نبود. امسال تقاضا کم بود اما تاثیری در قیمت طلا و سکه نداشت.

او تشریح کرد: امسال امکان هرگونه نوسان در بازار طلا و جواهر وجود دارد اما التهاب وجود ندارد. تقاضا برای طلا کاهش یافته است که همین امر می تواند به مرور باعث کاهش قیمت طلا و سکه شود اما افزایش یا کاهش داد و ستد در بازار ارز و اونس تاثیری ندارد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا