اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

هیچ بیمار کرونایی سرگردان نداریم

خبرمهم: وزیر بهداشت با اشاره به ارائه گزارش به وزیران بهداشت کشورهای جهان و سازمان بهداشت جهانی گفت: در ایران حتی یک مورد بیمار کرونا که خارج از بیمارستان سرگردان باشد نداشته است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سعید نمکی وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری ویدیو کنفرانس وزیران بهداشت کشورهای جهان و مدیران ارشد سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت: اظهار خوشبختی می‌کنم از اینکه ایران جزو ۶ کشوری در بین وزرای بهداشت جهان بود که تجربیات خود را انتقال داد.

وی افزود: از هر ۶ منطقه سازمان جهانی بهداشت یک کشور انتخاب شده بود تا تجارب خود را بیان کند که ایران از منطقه مدیترانه شرقی انتخاب شد تا بتوانیم تجارب خود را بیان کنیم و جای خوشبختی است که در اوج تحریم و گرفتاری‌ها که منتظر بودند ایران فرو بریزد دل‌های پر از مهربانی، روح‌های پر از غیرت و تلاش پرستاران و مراقبین سلامت و پزشکان، مردم مهربان و رهبری پر از کیاست و تدبیر و دلسوزی نیروهای بین بخشی باعث شد که به این موفقیت دست پیدا کنیم و اعلام کردیم که مرگ بیماران را به یک سوم روز برسانیم و موارد ابتلا را به ۴۰ درصد رسانده‌ایم و این اتفاق بزرگی بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر این روند را به همین سرعت ادامه دهیم یک رکورد تاریخی در عرصه بین‌المللی خواهد شد، گفت: اولین برنامه‌ایی که بیان کردم آمادگی ما برای پذیرش بیماران بود. بنده اعلام کردیم حتی یک مورد بیمار کرونا خارج از بیمارستان سرگردان نداشتیم. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا