اجتماعیسلامتفرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد حضوری برگزار می‌شود

خبرمهم: طهرانچی گفت: مقرر شده امتحانات به صورت حضوری برگزار شود و پیش‌بینی می‌کنیم فصل تابستان در دوره یک ماهه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را برگزار کنیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگوی زنده شبکه خبر درباره جزئیات ارائه خدمات آموزش مجازی این دانشگاه در روز‌های کرونایی، اظهار کرد: به دانشجویان اجازه دادیم اگر با آموزش مجازی وضعیت مطلوبی نداشتند ۳ درس را حذف کنند و سال آینده علاوه بر واحد‌های انتخابی تا سقف ۳ درس را بدون پرداخت شهریه انتخاب کرده و با شرکت در کلاس‌های حضوری نمره را جایگزین کنند.

نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد

او در ادامه درباره نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد، گفت: مقرر شده است که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود و پیش بینی می‌کنیم در یک دوره یک ماه در فصل تابستان به صورت حضوری کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها را برگزار کنیم.

نحوه استفاده از آزمایشگاه برای دانشجویان کارشناسی ارشد

طهرانچی درباره آزمایشگاه‌های کارشناسی ارشد، بیان کرد: درباره آزمایشگاه‌های کارشناسی ارشد و تحقیقات دانشجویی نیز یک بخشنامه ابلاغ کرده‌ایم تا با رعایت فاصله‌گذاری هوشمند محققان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاه‌ها حاضر شوند و آزمایش‌های خود را انجام دهند. نیازی به مراجعه دانشجو به دانشگاه محل تحصیل برای انجام آزمایشات نیست و می تواند به دانشگاه شهر سکونت خود برای این مورد مراجعه کند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا