اجتماعیاقتصادی

مشکل بیمه رانندگان اتوبوس برطرف می‌شود/ پرداخت حق بیمه طی اردیبهشت

خبرمهم: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه پرداخت 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران این شرکت است، گفت: این حق بیمه رانندگان بازنشسته اردیبهشت واریز می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره مشکل بیمه برخی رانندگان اتوبوس  اظهارداشت: پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی کارگران خدوم این شرکت است که در شغل های سخت و زیان آور مشغول به کار‌اند و پیگیری پرداخت حقوق قانونی این افراد مورد تاکید است.

وی افزود: عمده کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار هستند که مطابق قانون، باید ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی برایشان واریز شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال ۹۸ نامه پایان کاریشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده، روز بیست و هفتم اسفند احکام بازنشستگی شان صادر و ضمن واریز حقوقشان، بنا بر پیگیری‌های به عمل آمده و با لحاظ کردن این موضوع که کمبود منابع مالی، امری است که اکثر شرکت ها اعم از دولتی، عمومی و خصوصی را با چالش رو به رو ساخته، ۴ درصد حق بیمه کارگران در اردیبهشت واریز می‌شود.

ترفع با اشاره به فعالیت افراد بازنشسته و شاغل این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا مشغول فعالیت‌اند، گفت: این افراد در شرایطی که کرونا بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی عموم افراد جامعه اثر گذاشته، ایثارگرانه و فداکارانه نسبت به خدمات رسانی به شهروندان مشغدل‌اند و امیدواریم تا جای ممکن بتوان قدردان خدمات خستگی ناپذیر و زحمات شبانه روزی همکاران خود باشیم‌.

به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه ۴ درصد مشاغل سخت و زیان‌آور‌ مقابل معاونت مالی اداری شهرداری تهران تجمع کردند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا