اجتماعیاستانیاقتصادیتهرانسلامت

جریمه ۴۴۰ خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران

خبرمهم: استاندار تهران با اشاره به جریمه ۴۴۰ خودروی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران تاکنون از پلمپ ۳۹ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: این طرح با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجرا است تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۳۰ هزار و ۴۰ خودرو در مبادی استان تهران بازگشت داده شدند افزود: چهار هزار و ۹۰۰ خودرو در پایان روز اول و ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در پایان روز دوم و ۶۴۰ خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

استاندار تهران در مورد جریمه خودروهای متخلف عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۴۴۰ خودرو متخلف جریمه شدند که روز اول ۲۵۰ خودرو، روز دوم ۶۰ خودرو و ۱۳۰ خودرو از دیروز تاکنون برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم ۳۱ خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

محسنی بندپی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا ۳۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا