اجتماعی

آغاز به کار پرستاران پذیرفته شده در آزمون سراسری، بدون گذراندن مراحل اداری

خبرمهم: معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب 8 هزار پرستار برای کنترل و مهار کروناویروس جدید خبرداد و گفت از این تعداد، حدود 5 هزار نفر در آزمون سراسری پذیرفته شده اند که بدون گذراندن مراحل اداری آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مریم حضرتی، با اعلام این خبر، افزود: پرستاران علیرغم کمبود نیرو، در سخت ترین شرایط و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با جان و دل و با عشق و ایثار به بیماران خدمت می کنند. لذا، به آنها خسته نباشید گفته و به این عزیزان اطمینان می دهم که تمام تلاشمان را برای رفع کمبودهای گروه های پرستاری و ارتقای این رشته به کار گیریم.

حضرتی از موافقت معاونت توسعه وزارت بهداشت برای آغاز به کار حدود ۵ هزار نفر از از پرستارانی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، بدون گذراندن مراحل اداری خبرداد و گفت: مراحل اداری جذب این افراد پس از شکست ویروس کرونا و همزمان با فعالیت آنها صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به درخواست مقام عالی وزارت از رییس جمهور برای جذب حدود ۳ هزار نیروی پرستاری، اشاره کرد و افزود: این موضوع در حال پیگیری است و نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: جذب این تعداد پرستار در شرایط کنونی می تواند کمک موثری در جهت پیشگیری از خستگی مفرط پرستاران باشد. بدون شک، جهت ارائه خدمات موثر و رعایت استانداردهای خدمتی نیاز به جذب حداقل ۸ تا ۱۰ هزار نیرو تا سال ۱۴۰۴ داریم./پانا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا