اجتماعیسلامتسیاسی

نوری: مردم بدون ضرورت از خانه بیرون نروند

خبرمهم: نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه «بالاخره عده‌ای به توصیه‌های بهداشتی گوش نمی‌دهند و مسافرت می‌کنند» گفت:‌ شهر شوش چهار ورودی دارد که هیچ کدام به خوبی کنترل نمی‌شود. انتظار داریم کنترل جدی‌تری در ایام منتهی به عید نوروز صورت بگیرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سیدراضی نوری ، در مورد آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهر شوش، گفت:‌ متأسفانه علی‌رغم تذکرات زیادی که به مسئولان مربوطه داده شده ورودی‌های شهر شوش به خوبی کنترل نمی‌شود. هر چند که مسافرت‌ها به شهر شوش کاهش پیدا کرده، اما این شهر وجوه تاریخی و مذهبی دارد، گردشگرپذیر بوده و گذرگاه است. چند روز پیش یکی، دو تا از ورودی‌های شهر کنترل می‌شد اما اصلا سازماندهی‌ شده نبود. شهر شوش چهار ورودی دارد و کنترل ورودی‌های نسبت به چند روز پیش کمتر شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه «سلامت مردم باید در رأس امور باشد» گفت: ما نباید ویروس کرونا را بزرگ کنیم، اما نباید آن را دست کم هم بگیریم. مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده‌اند که باید به جد ورود کرد. ما انتظار داریم که با توجه به ایام تعطیل کنترل‌ها بیشتر شود؛ چرا که بالاخره عده‌ای به توصیه‌های بهداشتی گوش نداده و مسافرت می‌کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان گفت:‌ در زمینه تامین مایحتاج بهداشتی و درمانی انتظار داریم که اقدامات جدی‌تری صورت بگیرد. از طرف دیگر مردم باید همکاری کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و بدون ضرورت از خانه بیرون نروند. امیدواریم کروناویروس با مشارکت مردم رخت ببندد همانطور که خیلی از مشکلات دیگر با همکاری مردم حل شده است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا