اجتماعیاقتصادی

تقاضا در بازار طلا و جواهر به صفر رسیده است

خبرمهم: دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: هم اکنون تقاضا در بازار داخلی طلا و جواهر، کم شده و رکود نسبی در این بازار حاکم است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، درباره آخرین وضعیت بازار طلا و جواهر اظهار کرد: هم اکنون تقاضا در بازار داخلی، کمتر شده است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: طی هفته گذشته، اونس جهانی ۲۸ دلار افزایش داشته است؛ این در حالی است که در بازار داخلی، افزایش قیمتی نداشتیم.

بذرافشان با اشاره به اینکه قیمت سکه حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌ است، افزود: این در حالی است که قیمت طلا حدود ۱۲ هزار تومان افت قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: سکه ارزان می‌شود؟/ خرید بدلیجات جای زیورآلات طلا را پر کرده است!

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، تقاضا در بازار به صفر رسیده است اظهار کرد: هم اکنون رکود نسبی در بازار حاکم است.

بذرافشان با بیان اینکه صنوف در بازار تحت فشار اقتصادی هستند تصریح کرد: این فشار، در صنف ما، به صفر رسیده است.

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران در ادامه بیان کرد: طی ۲ هفته گذشته، مغازه‌داران مستاجر که به بازار بدهکارند در آستانه تعطیلی مغازه خود قرار گرفتند چرا که تقاضا در بازار وجود ندارد.

مردم به دنبال شیوع ویروس کرونا؛ از خرید طلای دست دوم پرهیز کنند

بذرافشان در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از هموطنان تهرانی درخواست می‌شود که از خرید طلای دست دوم، پرهیز کنند و به مصنوعات طلا، روی آورند.

به گفته دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران، از مردم درخواست می‌شود که در صورت مشاهده تخلف در بازار، به اتحادیه آن صنف مراجعه کنند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا