اجتماعیقضایی

فروشنده واکسن تقلبی کرونا در فضای مجازی دستگیر شد+جزئیات

خبرمهم: معاون اجتماعی فتا ناجا از دستگیری عامل فروش واکسن تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و انتشار اخبار و واگذاری تصاویر متعدد در فضای مجازی کارگروه ویژه پلیس فتا برای رصد فضای مجازی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور تشکیل شده است.

معاون اجتماعی فتا ناجا تصریح کرد: با رصد و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در پلیس فتا در کل کشور مشخص شد که حجم وسیعی از اخبار و مستندات شایعه است و عده‌ای در پی سودجویی و کسب منفعت اقدام به انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی می‌کنند.

وی به رصد مأموران پلیس فتا در آذربایجان شرقی اشاره و بیان داشت: مأموران پلیس فتا در هنگام رصد فضای مجازی و نشانگاه‌ها با تبلیغاتی مواجه شدند که فردی مدعی بود که واکسن کرونا را داشته و به فروش می‌رساند.

سرهنگ پاشایی با بیان این مطلب که فرد متهم قیمت فروش واکسن کرونا را از ۸۰۰ هزار تومان به بالا تعیین کرده بود، اعلام کرد: با بررسی‌های فنی فرد مجرم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا این واکسن به کسی هم فروخته شده یا نه؛ خاطرنشان کرد: تحقیقات در دست انجام است و در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی فتا ناجا با توجه به وجود افراد سودجو و کلاهبردار در فضای مجازی از هموطنان درخواست کرد: ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی را با تجویز پزشک و از مراکز بهداشتی مجاز تهیه کنند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا