اجتماعیاستانیسلامتمازندران

دومین مادر باردار مشکوک به کرونا در بابل زایمان کرد

خبرمهم: روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد که یک بانوی بابلسری مشکوک به بیماری کرونا که در یکی از بیمارستان‌های بابل قرنطینه و تحت مراقبت و درمان قرار داشت ، زایمان کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  این روابط عمومی از قول رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نوشت : مادر باردار ۳۷ ساله اهل بابلسری با علائم تب سرفه، افزایش ضربان قلب مراجعه کرد که پس از انجام سی تی اسکن و آزمایشات مربوطه احتمال ابتلاء به بیماری کرونا در ایشان بسیار بالا تشخیص داده شد.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل خوشبختانه  پیش بینی بیمارستان مجزا برای زایمان اینگونه مادران مشکوک به کرونا را در نظر گرفته است که بیمارستان میناگر به این موضوع اختصاص یافت.

وی بیان کرد : ختم بارداری برای این مادر باردار در ۳۶ هفته اعلام شد و زایمان توسط تیم زنان و زایمان دانشگاه به سرپرستی خانم دکتر بوذری متخصص زنان و زایمان  و خانم دکتر اکبریان متخصص نوزادان با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر سالم با وزن ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم به دنیا آمد.

ریس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت : نوزاد سومین فرزند خانواده است و در بیمارستان کودکان امیرکلا تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد و حال عمومی نوزاد خوب می باشد.

وی افزود: این مادر هم پس از زایمان در بیمارستان  میناگر تحت مراقبت قرار دارد و حال عمومی وی مساعد می باشد.

روز یکشنبه هفته جاری نیز یک مادر ۲۳ ساله مشکوک به ویروس کرونا در بابل زودتر از موعد و در هفته ۳۶ نوزادش را با وزن سه کیلو و ۴۰۰ در بیمارستان بابل به دنبا آورد./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا