اجتماعیاقتصادی

پشت‌پرده نوسان قیمت سکه و طلا در بازار

خبرمهم: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب قیمتی برای سکه وجود ندارد گفت: در هفته‌ای که گذشت تقاضایی خاصی در بازار ایجاد نشد و داد و ستد روال عادی داشته است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، محمد کشتی آرای  درباره وضعیت بازار سکه و طلا طی یک هفته گذشته اظهار کرد: قیمت انس در روز شنبه یکهزار و ۵۷۰ دلار در روز پنجشنبه به یک هزار و ۵۷۶ دلار رسید و ۶ دلار نوسان قیمت داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: قیمت سکه در روز ابتدای هفته یعنی شنبه ۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بود که روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود ۵ میلیوون و ۱۳۵ هزار تومان رسید، اما روز پنجشنبه کاهش یافت و ۵ میلیون ۱۰۰ هزار تومان رسید که به طور میانگین روزانه ۱۱۵ هزار تومان رشد قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی افزایش قیمت سکه رشد قیمت ارز در بازار است، گفت: این افزایش قیمت بر روی سکه و طلا اثرگذاشت در صورتی که قیمت‌های جهانی تغییرات مختصری داشته است.

کشتی آرای با اشاره به اینکه حباب قیمتی برای سکه وجود ندارد تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت تقاضایی خاصی در بازار ایجاد نشد و داد و ستد روال عادی داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا نیز با توجه به انس جهانی و قیمت ارز نوسان داشته است، بیان کرد: در ابتدای هفته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۵۰۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در روز پنجشنبه به ۵۲۰ هزار تومان رسیده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا