اجتماعیفرهنگی

اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای دانش‌آموزان استثنایی در سال ۹۹

خبرمهم: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برای سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم بودجه این سازمان به بیش از 150 میلیارد تومان برسد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،‌ سیدجواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره بودجه این سازمان برای سال ‌آینده اظهار داشت: به طور کلی بودجه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده است حدود ۴۸۲ هزار میلیارد تومان است که ۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: بخش تحقیقات و آموزش و پرورش بالاترین میزان رشد را در بودجه کشور داشته و این افزایش بیش از ۲۳ درصد بوده است.

حسینی ادامه داد: بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی درون بودجه آموزش و پرورش قرار گرفته است و بخشی از بودجه مانند تأمین حقوق پرسنل و مخارج مدارس از سوی وزارتخانه پرداخت می‌شود.

 رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد: بودجه اختصاصی که مربوط به سازمان آموزش و پرورش استثنایی است به دو بخش دولتی و درآمد اختصاصی تقسیم می‌شود که بودجه دولتی ما حدود ۱۰۵ میلیارد تومان برای سال آینده است که اندکی افزایش داشته و با رشد همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیش‌بینی شده از درآمد اختصاصی ما نیز برای سال ۹۹ حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و به طور کلی می‌توان با این دو بخش از بودجه دولتی و درآمد اختصاصی بودجه‌ای حدود ۱۵۰ میلیارد تومان را برای سال آینده پیش‌بینی کرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا